Gå til innhold

Trenger noen andres synspunkter

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg må spørre om råd for jeg holder ikke ut lenger, selvom jeg vet at det er hundre like tråder, men de gjør meg ikke så veldig mye klokere..

Jeg har sendt en god del meldinger til en gutt siden juli. Det har vært mest på kvelden i helgene, men for meg gjør ikke det noenting da jeg ser på det som et godt tegn til at han tenker på meg når han er ute eller med kompiser. Han virker for meg, som en utrolig snill gutt. Han flørter på akkurat den måten jeg liker, og hans ordvalg treffer meg så godt at jeg smiler bare jeg tenker på han. Vi har kun møttes tre ganger, hvor den siste gangen ble til kosing, thats it. Jeg ble veldig glad, for jeg fikk inntrykk av at han likte meg og (han hadde drukket men var overhodet ikke full). De gangene jeg har sendt melding til han først har han alltid svart, nå derimot har han ikke svart på veldig veldig lenge. Det plager meg noe veldig! Har sendt kanskje fire meldinger (sikkert tre for mye) hvor jeg har etterlyst han og spurt hvordan det går på jobb osv. Jeg blir stressa når han ikke svarer og jeg kjenner at det begynner å bli vondt fordi jeg har blitt så raskt betatt av han.

Jeg har spurt felles venner om han er en gutt som plutselig bryter kontakt og svaret jeg har fått er at han ikke pleier å være slik.

Hva gjør jeg? Sender jeg enda en melding? Lar jeg være? Går jeg videre?

Ja jeg kunne bare spurt han rett ut, men jeg er feig for jeg vet ikke hvordan(!) jeg skal spørre han, hvorfor han oppfører seg som han gjør :(

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ikke send flere meldinger. Hvis du allerede har sendt fire uten å få svar, burde du bare la hele greia være. Ballen er på hans banehalvdel, og desverre virker det ikke som han har tenkt å gjøre noe med det. Dessuten nevner du at du ofte fikk meldinger når han var ute på byen, og møttes når han hadde drukket, noe som får meg til å tro at han er rimelig useriøs.

Bedre lykke neste gang :)

• Liker 1
Gjest fersk lærer
Skrevet

Hvor lenge er det siden du sendte den første av 4 meldinger?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...