Gå til innhold

Noen som har testet mavala double lash

Anbefalte innlegg

Skrevet

Virker dette produktet? Eller kan du annbefale noe annet for å få lange vipper?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Den fikk meg til å klø som besatt, så derfor vil jeg ikke anbefale den.

Skrevet

vet du om noe som virker?

Skrevet

På meg funker den kjempebra, og det samme sier moren min som har prøvd den :jepp:

Skrevet

På meg funker den kjempebra, og det samme sier moren min som har prøvd den :jepp:

Fikk du lengre og tykkere vipper? Hvor langt tid tok det?ts

Skrevet

Tok vel rundt tre uker - en måned før jeg virkelig merket forskjell, men jeg hadde et sted langs vippekanten hvor det var ganske nakent, og der merket jeg forskjell etter et par dager.

Skrevet

Tok vel rundt tre uker - en måned før jeg virkelig merket forskjell, men jeg hadde et sted langs vippekanten hvor det var ganske nakent, og der merket jeg forskjell etter et par dager.

Hvordan påfører man denne? Med eyeliner eller maskarakost?

Skrevet

Selve produktet er en liten flaske med mascarakost, så det går lett å påføre :)

Skrevet

Selve produktet er en liten flaske med mascarakost, så det går lett å påføre :)

Tusen takk for at du svarer meg. Jeg har bestilt denne nå og håper at den ikke gir meg irritasjon i øynene. Jeg har brukt nuelash nå en stund, men får så røde øyne at jeg var tvunget til å slutte med den:( Synd for den virker virkelig. Vet du om denne er snillere mot øynene. Fikk du noe irritasjon?

Skrevet

Absolutt ingenting, min mor har heller ikke nevnt noe om det :tommelsmil:

Gjest Badabing
Skrevet

Noen som kan si litt mer om dette produktet? Har ikke hørt om det før. Leste litt om det på nettet. Er det rett og slett bare et pleiende middel som gjør vippene sunnere? Eller er det masse kjemikalier og sånt? Har dere maskara utenpå? For produktet i seg selv gir vel ingen farge? Må det vaskes bort før dere tar på maskara?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...