Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har tidligere brukt Fluide hydra-mat règulateur fra Declèor som dagkrem (den skal motvirke fet hud), men jeg synes den gir for lite fuktighet nå til vinteren. Huden min er svært vanskelig å balansere. Rett etter rens og påføring av dagkrem virker huden tørr og stram, men etter noen timer blir huden fet igjen.

Jeg trenger altså en dagkrem som gir mye fuktighet og matter samtidig. Er det noen som har erfaring med andre dagkremer? Hva med Dermalogicas mattende dagkrem (husker ikke hva den heter)?

• 3 uker senere...
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har ikke prøvd Dermalogica- men kan skrive under på at Babors fuktighetskrem for blandingshud er super!

Gjest Anonymous
Skrevet

Jeg har vell det som heter blandingshud,og bruker Active Moist fra Dermalogica.Synes den er knallbra, selv nå på vinteren. og du slepp å være redd for at du skal få kviser på grunn av for FET krem.

Skrevet
Jeg har vell det som heter blandingshud' date='og bruker Active Moist fra Dermalogica.Synes den er knallbra, selv nå på vinteren. og du slepp å være redd for at du skal få kviser på grunn av for FET krem.[/quote']

Samme her! Anbefales veldig (ikke minst sammen med Dermal Clay Cleanser)

Skrevet

Jeg er også veldig fornøyd med Active Moist fra Dermalogica :D

Bruker også Oil Control Lotion ved spesielle anledninger, når jeg ikke vil bli for blank, men jeg synes denne gir for lite fuktighet til at jeg bruker denne hver dag.

Skrevet

Bruker Declore`s Harmonie Gentle Soothing Cream for sensitiv hud og den er jeg svært fornøyd med.Trekker godt inn uten å være fet og er god nå om vinteren.Jeg har den for tørr hud, men det er også en for fetere hud...må nok ha den om sommeren.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...