piamusa Skrevet 15. oktober 2011 #1 Skrevet 15. oktober 2011 Jeg har hatt svart hår, var hos frisøren og tok avfarging, så mini colouration, så stripet det. Nå er det ganske oransjlig/lysebrun aktig. Min plan er å få håret til min naturlige hårfarge som er mørkeblond, med kalde blonde striper i. Noen tips om hvordan jeg kan få håret til min naturlige hårfarge og få bort det oransje? :-) (Først det oransje!) Håper på mange gode svar!
pandabear Skrevet 15. oktober 2011 #2 Skrevet 15. oktober 2011 Når man går fra veldig mørkt til blond så m¨man regne med ett par turer til frisøren før resultatet er bra. Så jeg ville nok gtt noen turer til til frisøren, men striping osv.( frisøren vet sikert hva h*n skal gjøre), og i mellomtiden kan du prøve å dempe det oransje med sølv shampo
AnonymBruker Skrevet 15. oktober 2011 #3 Skrevet 15. oktober 2011 Sølvshampoo fra loreal pleier å funke bra for meg
piamusa Skrevet 15. oktober 2011 Forfatter #4 Skrevet 15. oktober 2011 Jeg har sølvshampoen fra Loreal, og har brukt den to ganger..Men vet ikke om det er så mye forskjell enda Og nå når jeg var hos frisøren kostet det 2000 kroner! Jeg vil helst stripe hjemme liksom..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå