AnonymBruker Skrevet 15. oktober 2011 #1 Skrevet 15. oktober 2011 Utrolig slitsomt med hårkur og det å vaske det ut i dusj. Hvordan gjør du det?
firestarter Skrevet 15. oktober 2011 #2 Skrevet 15. oktober 2011 Jeg skyller det ut i dusjen. Hvorfor er det slitsomt? 9
Chocoholic Skrevet 15. oktober 2011 #3 Skrevet 15. oktober 2011 ehm...jeg har også kun dusj og for min del gjør det ingenting å vaske den ut som en vanlig balsam... jeg gjør alt jeg skal så går jeg ut av dusjen, tar på meg koseklær, tar i hårkur og lar den virke 1 times tid og så skyller jeg den ut som en vanlig balsam trodde nå ikke at det skulle være et problem 1
Gjest BettyBoop28 Skrevet 15. oktober 2011 #4 Skrevet 15. oktober 2011 (endret) Utrolig slitsomt med hårkur og det å vaske det ut i dusj. Hvordan gjør du det? Ehh hvor ellers skulle man skylle det ut? jeg setter meg på kne foran dusjen og skyller det ut om jeg ikke gidder å dusje hele meg en gang til. Endret 15. oktober 2011 av BettyBoop28 5
Gjest Apophis Skrevet 15. oktober 2011 #5 Skrevet 15. oktober 2011 På samme måte som når eg kun vasker håret i dusjen... 1
Namine Skrevet 15. oktober 2011 #6 Skrevet 15. oktober 2011 jeg tar det bare i dusjen.. aldri tenkt på det som et problem. :gjeiper: om skal ha den i en stund, hopper jeg bare inn i onepice-en (som kun brukes inne i slike sammenhenger feks, bare så det er sagt! :gjeiper: ) eller singlet og joggebukse, så går jeg i dusjen å skyller av når den har sitti lenge nok. hvordan skulle man ellers gjort det? vasken? det er i alle fall stress.
Antlers Skrevet 15. oktober 2011 #7 Skrevet 15. oktober 2011 First world problems, much? Jeg vasker det enkelt og greit ut i dusjen. Det tar jo maks fem minutter. 1
Gjest Raindrops Skrevet 15. oktober 2011 #8 Skrevet 15. oktober 2011 Jeg tar av meg sokkene og bretter opp buksa tilfelle det kommer vann på gulvet, så slår jeg på dusjen og finner en behagelig temperatur, napper håndkleet ut av håret, bøyer meg fremover til hodet er inni dusjen og resten av kroppen utenfor.....og skyller håret. 5
AnonymBruker Skrevet 15. oktober 2011 #9 Skrevet 15. oktober 2011 Ts her skjønner det høres helt teit ut, men jeg har langt hår får alltid masse vann i øynene og blir kliss våt på beina og HATER å få vann i nakken når jeg ikke skal dusje. Jeg føler at det ikke blir riktig skylt ut heller. Skulle ønske jeg hadde badekar.
juliane Skrevet 15. oktober 2011 #10 Skrevet 15. oktober 2011 Kan du ikke bare kle av deg kosedressen og hoppe inn i dusjen igjen da? Regner med du har tid til det når du har tid til å ta hårkur i utgangspunktet. 3
AnonymBruker Skrevet 15. oktober 2011 #11 Skrevet 15. oktober 2011 Kan du ikke bare kle av deg kosedressen og hoppe inn i dusjen igjen da? Regner med du har tid til det når du har tid til å ta hårkur i utgangspunktet. Orker ikke det da jeg smører meg med body lotion etter dusj. Nei får bare forsette slik da jeg høres nok helt blåst ut.
firestarter Skrevet 15. oktober 2011 #12 Skrevet 15. oktober 2011 Orker ikke det da jeg smører meg med body lotion etter dusj. Nei får bare forsette slik da jeg høres nok helt blåst ut. Kan du ikke vente med bodylotion til etter dusj nr. 2? 5
AnonymBruker Skrevet 15. oktober 2011 #13 Skrevet 15. oktober 2011 Kan du ikke vente med bodylotion til etter dusj nr. 2? Jeg vil droppe dusj nr 2. Jeg får vel gjøre som alle andre da siden det er normalt.
firestarter Skrevet 15. oktober 2011 #14 Skrevet 15. oktober 2011 Jeg vil droppe dusj nr 2. Jeg får vel gjøre som alle andre da siden det er normalt. Jo, jeg skjønte det. Men du sa at du ikke orker å ta dusj nr. 2 fordi du smører deg med bodylotion.
Namine Skrevet 15. oktober 2011 #15 Skrevet 15. oktober 2011 (endret) Ts her skjønner det høres helt teit ut, men jeg har langt hår får alltid masse vann i øynene og blir kliss våt på beina og HATER å få vann i nakken når jeg ikke skal dusje. Jeg føler at det ikke blir riktig skylt ut heller. Skulle ønske jeg hadde badekar. jeg har langt og veldig tykt hår selv. allikevel syntes jeg ikke at det er noe problem å bare hive meg i dusjen igjen når kuren skal skylles ut. er jo bare å tørke kroppen igjen etterpå? og bodylotion kan du jo bare smøre deg med etter dusj nr 2. Endret 15. oktober 2011 av Namine
Gjest Tidssone Skrevet 15. oktober 2011 #16 Skrevet 15. oktober 2011 Jeg skjønner problemet ditt. Derfor kler jeg av meg, vasker bare håret og tar i hårkur. Mens kuren virker, tusler jeg rundt i morgenkåpe og tøfler. Så dusjer jeg resten av meg når jeg skyller ut hårkuren. Føler meg rett og slett renere på den måten. 2
Antlers Skrevet 15. oktober 2011 #17 Skrevet 15. oktober 2011 Kan du ikke bare velge en kur med kortere virketid? Da kan du vaske håret med shampoo, ha i kuren, vaske resten av kroppen, kanskje fjerne litt hår her og der, før du skyller ut kuren helt til slutt 4
otilie Skrevet 15. oktober 2011 #18 Skrevet 15. oktober 2011 jeg tar meg en vanlig dusj, har i shampoo... tørker håret, tar i hårkur, setter meg på dolokket eller noe og venter... eller vasker kroppen mens jeg venter. så bare står jeg i dusjen og skyller ut hårkuren!
Djungelvrål Skrevet 15. oktober 2011 #19 Skrevet 15. oktober 2011 Jeg tar enten en lengre dusj, med kroppskrubb, barbering og maske og skyller ut etter ti min eller så dusjer jeg, tar i hårkur når jeg kommer ut og skyller i vasken. Har tynt hår så ingen problem.
Dragonfly84 Skrevet 15. oktober 2011 #20 Skrevet 15. oktober 2011 Jeg dusjer bare en gang. Jeg vasker håret, tar i hårkur, skrur av vannet eller styrer vannstrålen unna håret, barberer meg, og siden jeg barberer under armene, underlivet og beina tar det lett fem minutter, og så skyller jeg ut hårkuren, alt i samme dusjsekvens Jeg gidder aldri bruke hårkurer som skal sitte særlig mye lenger enn fem minutter.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå