Gjest Snowflake Skrevet 6. desember 2003 #1 Del Skrevet 6. desember 2003 Hver jul pleier jeg å få en erotisk julegave av mannen min. Ja, den legges ikke under treet og pakkes opp til forlystelse for barn og svigerforeldre altså. Forlystelsen får jeg helt for meg selv. Men så er det dette da: Hva skal man ønske seg? Han pleier å være flink til å finne på ting også, men vil gjerne at jeg kommer med noen ønsker i forkant. Samtidig er det ikke så pirrende hvis man vet hva man får. Husker fortsatt første gangen han gjorde dette, og jeg plutselig sto med min første vibrator i hånda og minstemann på vei inn på soverommet. Etter hvert har det blitt diverse leketøy både til jul og ellers da. Tror heller jeg denne gangen skal ønske meg en eller annen opplevelse utenom det vanlig. Tar gjerne imot tips fra andre på hva det kan være. Kanskje andre har slike julegavetradisjoner også. Da kan vi jo lage en samling med tips til gode ønsker. Hva slags erotisk julegave gir man forresten til en mann? :klø: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
huzky Skrevet 6. desember 2003 #2 Del Skrevet 6. desember 2003 Jeg ga bort en slik "soveromsjulegave" i fjor til sambon. Jeg valgte å kjøpe noe vi begge kunne ha glede av, nemlig et erotisk spill og massasjeoljer/glideolje. Det ble tatt veldig godt i mot - og så fikk jeg glede av det selv også Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest avslappende kar Skrevet 8. desember 2003 #3 Del Skrevet 8. desember 2003 Har virkelig lyst til å gi noe erotisk til kjæresten min i år. Men hva?? Hun har vibrator, oljer og sexy undertøy. Hva skal man kjøpe.. hmmm undrer så fælt jeg.. HJELP!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
~Frk Amalie~ Skrevet 8. desember 2003 #4 Del Skrevet 8. desember 2003 Det finnes jo masse forskjellige typer leketøy, hun har vel ikke alt? Kjærlighetsspillet fra kondomeriet har jeg testet, anbefales :D Pynt på soverommet med stearinlys, roseblader og fin musikk og legg gaven på sengen! Da hadde ihvertfall jeg smeltet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå