Gjest Engel, ikke pålogget Skrevet 8. desember 2003 #21 Del Skrevet 8. desember 2003 Min ene forlover kommer til å være 5 1/2 mnd på vei i bryllupet vårt. Hun snakker om å ha en kjole hun har fra før i stretch-stoff hvis ikke magen blir helt enorm da... I så tilfelle skal hun prøve å finne seg en kjole med empirie-liv eller en mammakjole. Det jeg mener å si her er at med mindre hun er så langt på vei at magen vil være veldig stor så trenger hun kanskje ikke å kjøpe spesiell mammakjole, men kan faktisk kanskje finne noe som kan brukes flere ganger. Ulempen er at man da ikke kankjøpe kjole i god tid, fordi man må se hvor stor man blir... Min forlover bor også i Trondheim, så hvis noen vet om butikker der med godt utvalg i kjoler som kan passe så tar jeg også gjerne i mot tips som jeg kan vidreformidle. Jeg har gitt henne beskjed at hun ikke skal kjøpe en dyr mammakjole bare pga bryllupet vårt, en enkel kjole er like pent!! Blir for dumt om hun skal bruke flere tusen på en kjole hun kanskje aldri får brukt igjen bare fordi vi absolutt skal gifte oss nå!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest MrsL Skrevet 8. desember 2003 #22 Del Skrevet 8. desember 2003 Helt enig Min forlover kommer til å være 8 måneder på vei og hun er lita og var lita i sitt første svangerskap, så vi finner alltids noe. Hun kommer til Trondheim for å finne seg kjole her. Bedre utvalg her. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Trønder:) Skrevet 8. desember 2003 #23 Del Skrevet 8. desember 2003 Anbefaler å ta dere en tur på den butikken som ligger "bak" Leutenhaven i Trondheim (Kongensgate) Butikken heter ZIP og ligger rett ved siden av Tessem's Brudesalong (som du kanskje vet hvor er :blunke: ) Der er det mote for store damer og et godt utvalg i mammaklær. Det vil si en butikk som tilbyr klær som det ikke bugner av andre steder i byen - man kan vel ikke akkurat skryte av utvalget for gravide??) Kanskje verdt å sjekke ut før venninna de blakker seg fullstendig på en brudesalong Helt sikkert mange flotte gravide-kjoler der! Lykke til :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Trønder :) Skrevet 8. desember 2003 #24 Del Skrevet 8. desember 2003 Jommen fant jeg ikke hjemmesiden deres også: http://www.zip-as.no/mamma.html Trønderdama Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest MrsL Skrevet 8. desember 2003 #25 Del Skrevet 8. desember 2003 Takk for en god idè Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
liv-b Skrevet 9. desember 2003 #26 Del Skrevet 9. desember 2003 Jeg var i bryllup til en venninne i august, og jeg var da ca 4 mnd på vei. Jeg hadde da skikkelig kuuuul (pleier å bli schwær) og gikk fint inn i en selskapskjole som var en str større enn de jeg bruker, men med empirisk liv. (som skrår ut fra brystet) Jeg tror nok ikke man MÅ kjøpe mamma kjole selv om man er gravid. Iallefall ikke før man er kommet et godt stykke ut i svangerskapet. Jeg er nå i min niende måned, og tror ikke det finnes noe i hele verden som passer Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest MrsL Skrevet 9. desember 2003 #27 Del Skrevet 9. desember 2003 :D Noe passer sikkert Har fått mange gode tips og gleder meg til å dele dem med min forlover når hun er klar for det Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå