Gå til innhold

Kjole for gravid forlover

Gjest MrsL

Anbefalte innlegg

Hvis noen har lyst:

Kan dere være så snille og se om dere finner bilder av kjole en kan bruke i bryllup som forlover når man er høygravid?

Vil gjerne se og har ikke kunnet finne så mange alternativ på nett...........

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hva med en pen mamma kjole? Det finnes mase fine mamma kjoler i litt finere mamma butikker om man ikke går på h&m. De finnes i alle farger og i ulik design, burde være noe for de fleste der.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Kjakan (ulogget)

Hvis du har mulighet til å besøke Oslo, så har "Den kule mage" i Markveien (Grünerløkka) veldig fine selskapskjoler til utleie. Tror de koster 900kr å leie.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest på besøk

Leier ut gjør Brudekjoleformidlingen også by the way. Tenkte ikke på det som et alternativ, men det er det kanskje når det er flotte selskapskjoler, gravidekjoler er jo ikke akkurat noe man kan ha hengende til neste selskap :roll:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ja jeg tviler sterkt på at hun vil legge sååå mye penger i antrekk til bryllup som hun kansje aldri kan bruke igjen.

Men fine det var de :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Moms Night Out er Armani for gravide kvinner, og det er jo ikke ALLE som har lyst til å gå rundt i de 3 forskjellige plaggene H&M har, ihvertfall ikke når man skal pynte seg! :D

Har du sjekket leiepriser da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Nei har ikke sjekket leiepriser enda. Kjenner min forlover såpass godt at jeg vet det er uaktuelt med leid kjole.

Skal sies at hun er en str. petit så det er sikkert mange kjoler hun kan ha også som gravid...........

Men vet hun ønsker seg en litt finere kjole som gjerne er lilla

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har jo alltid H&M da. Fine mammaklær er dessverre kjempedyrt- ikke så rart da, det har jo litt med markedet å gjøre. Og etter to svangerskap kan jeg skrive under på at man får nøyaktig det man betaler for når man handler mammaklær! Jeg kjøpte en genser i Italia, en rød i "høst-tykkelse", den kostet over tusen kroner men den var nydelig fin gjennom to svangerskap. Den søpla jeg kjøpte på H&M var jo ugått både i fasong og på dato etter to vask... :(

Men hvis hun er liten kan det jo hende hun kan ha en vanlig kjole med empireliv?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har tenkt på det og sendt henne de bildene som jeg startet "tråden" her med da, men jeg ville gjerna ha flere bilder og tips fra de som kanskje visste slik bedre enn meg som aldri har vært gravid

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...