Gå til innhold

Hva kjøpte du sist hos Amazon?


Rofl

Anbefalte innlegg

Inspirert av Ebay tråden :) Går helst i bøker fra amazon hos meg :) Genialt at det er tollfritt å kjøpe bøker i utlandet :) Om man kjøper for £25 å oppover er det som oftest fri frakt også :)

Sist kjøpt:

The King of Plagues By: Jonathan Maberry Boken :)

Og siste bok i the strain serien:

The Night Eternal (Strain Trilogy 3) By: Guillermo del Toro, Chuck Hogan Boken :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Personlig handler jeg heller andre steder enn Amazon, synes ikke de er spesielt billige. Finner som regel bøkene jeg trenger billigere på ebay, bookdepository.com, abebooks.co.uk, abebooks.com, play.com etc.

Uansett, siste jeg kjøpte på Amazon:

Downton Abbey - Series 1

Mvh Yvonne :heiajente:

Endret av Yvonne
Lenke til kommentar
Del på andre sider

De to siste ordrene fra Amazon inneholdt blandt annet:

Copic Sketch markers

Copic multiliner

Mistakes were made

Numers rule your world

Made to stick

kjøper de aller fleste engelskspråklige bøker her, samt tegneutstyr i blandt. (Tusjene var dyre, men de kan fylles på når de blir tomme - så forhåpentligvis kommer jeg til å ha glede av dem i mange år).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva er de store forskjellene på ebay og amazon?

Jeg har sett litt og det virker dyrere på amazon. Er det en stor nettbutikk, eller er det forskjellige selgere der som det er på ebay?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Amazon er den største nettbutikken i verden. Ebay er som finn. Det er folk som legger ut ting for salg der.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Inspirert av Ebay tråden :) Går helst i bøker fra amazon hos meg :) Genialt at det er tollfritt å kjøpe bøker i utlandet :) Om man kjøper for £25 å oppover er det som oftest fri frakt også :)

Har du sjekket ut play.com? der har de billige bøker og alltid uten frakt :D kjper bøker der helt nede i 2 pund! :briller:

Sist kjøpt:

Amazon kindle: Shanghai girls av Lisa See! Har blitt helt avhengi av å lese bøker på mobilen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

åssen får man fri frakt på amazon da? holdte akkurat på å bestille derfra nå, men før jeg avslutta orderen sto det at frakten kom på 400kr ? det gidder jeg jo ikke betale.

det står fri frakt på alle bøkene, forresten.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har heller aldri fått fri frakt på Amazon - og er veldig nysgjerrig på hvordan. På siste ordre (kun bøker) betalte jeg ca 200 kr frakt.

Takker for tipset om play.com - ser de har de har mange av bøkene jeg er interessert i - og med gratis frakt er det jo gull.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har heller aldri fått fri frakt på Amazon - og er veldig nysgjerrig på hvordan. På siste ordre (kun bøker) betalte jeg ca 200 kr frakt.

Takker for tipset om play.com - ser de har de har mange av bøkene jeg er interessert i - og med gratis frakt er det jo gull.

når jeg leser om den frie frakta, står det jo at man må legge inn en US adresse.. utrolig kjipt, for dem hadde så billige bøker! :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fri frakt på amazon.com gjelder bare i USA, men om dere går til den engelske amazon på amazon.co.uk så får dere fri frakt på ordre over ca 150 kr.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Fri frakt på amazon.com gjelder bare i USA, men om dere går til den engelske amazon på amazon.co.uk så får dere fri frakt på ordre over ca 150 kr.

aah, så det er cluet! :D ja, så jo nå at ts skrev £, men det tenkte jo ikke jeg no over :P da får man prøve der !

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Personlig handler jeg heller andre steder enn Amazon, synes ikke de er spesielt billige. Finner som regel bøkene jeg trenger billigere på ebay, bookdepository.com, abebooks.co.uk, abebooks.com, play.com etc.

Jeg har ikke sjekket de andre nettbutikkene du nevner, men jeg er helt uenig med deg i at bookdepository.com er billigere enn Amazon. Jeg sjekket nylig en god del bøker fra ønskelisten (var vel 20 bøker), og med unntak av én som var 50 pence billigere på bookdepository var alle de andre minst £1 og opptil £5 billigere på Amazon. (I tillegg var et par bøker ikke å få kjøpt på bookdepository, selv om de var på lager hos Amazon og bookdepository har i tillegg en veldig lite "fristende" bokhandel med dårlig, om noen, beskrivelse av bøkene.) Jeg handler forøvrig konsekvent på amazon.co.uk, og ikke .com.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi kjøper virkelig alt på Amazon - det kommer i snitt flere pakker i uka! Vi kan dra nytte av gratis frakt og 2-dagers shipping på de fleste varer,siden vi er medlem av Amazon Prime, veldig kjekt.

Siste kjøp: Bachs Rescue Remedy

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Vi kjøper virkelig alt på Amazon - det kommer i snitt flere pakker i uka! Vi kan dra nytte av gratis frakt og 2-dagers shipping på de fleste varer,siden vi er medlem av Amazon Prime, veldig kjekt.

Siste kjøp: Bachs Rescue Remedy

Gjelder dette de som ikke bor i England også? :klo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg bor ikke i England :)

La bare merke til at det gjaldt adresser i England. Men har nå registrert meg, så da håper jeg på raskere leveranser jeg også. Takk for tipset hvertfall! :takke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...