Devana Skrevet 15. oktober 2011 #1 Del Skrevet 15. oktober 2011 Vi får begynne litt tidligere med myldringen i år enn i fjor og jeg er litt usikker: Hva er det man kan kjøpe til en gutt på 11 år? Noen forslag, kanskje noen med barn eller småsøsken her? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. oktober 2011 #2 Del Skrevet 15. oktober 2011 Har han xbox eller noe sånt? Da ønsker han seg sikkert spill. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest bjørnar Skrevet 10. november 2011 #3 Del Skrevet 10. november 2011 han blis sikkert kjempe glag for el gitar :gjeiper: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Isfrid Skrevet 11. november 2011 #4 Del Skrevet 11. november 2011 Min sønn er 12 år. Han har de siste årene blitt veldig glad for gavekort fra Game og Gamestop. Her kan man kjøpe brukte spill og da har han ofte fått mye igjen for ett gavekort på 200-300 kroner. Han ønsker seg ofte det istedenfor ett spesielt spill. Visst han skulle fått klær hadde nok det mest populære vært hettegenser, luer av typen litt stor som henger litt bakover, DC og Vans tskjorter. Sportsutstyr til en sport han driver med kan også være en ide. Ny elgitar hadde han nok blitt kjempe glad for og egen 3D tv hadde nok fått han til å glise i mange månder - men jeg gjetter at det er litt over tenkt prisklasse Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
GlitterGlitter Skrevet 11. november 2011 #5 Del Skrevet 11. november 2011 Fifa 2012, tipper jeg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lilywhite Skrevet 11. november 2011 #6 Del Skrevet 11. november 2011 Kinobilletter eller Bjørn Borg-boxer? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Mia Skrevet 12. november 2011 #7 Del Skrevet 12. november 2011 Hva med boken til NRK-serien Siffer? Morsom bok med populær mann (med lumsk baktanke om bedre mattekarakterer)... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Mia Skrevet 12. november 2011 #8 Del Skrevet 12. november 2011 Hva med boken til NRK-serien Siffer? Morsom bok med populær mann (med lumsk baktanke om bedre mattekarakterer)... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. oktober 2013 #9 Del Skrevet 30. oktober 2013 *dytte* samme problemet her i år. Aner ikke hva vi skal finne på.Anonymous poster hash: e36c1...d55 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
gyazo Skrevet 30. oktober 2013 #10 Del Skrevet 30. oktober 2013 Fifa 2012, tipper jeg! *dytte* samme problemet her i år. Aner ikke hva vi skal finne på.Anonymous poster hash: e36c1...d55 FIFA 14 Men liker han å spille FIFA, så bør han ha spilt det siden release i slutten av sep. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå