Gjest Kiss12 Skrevet 15. oktober 2011 #1 Skrevet 15. oktober 2011 Hei :-) Først må jeg begynne å si at jeg virkerlig er grønn på dette området. Jeg har lastet ned et par filmer på PC'en (shame on me...), og de vil jeg gjerne se på TV'en (altså brenne over på CD-plate eller minnepenn) men jeg vet ikke hvordan. Hjelp!? Jeg har prøvd med minnepenn, og da overførte jeg filmen (det var bare en fil) over på minnepennen og satte den inn i playstation, men når jeg skulle åpne filmen på playstation sto det bare "ingen filer funnet". Trodde da at filmen ikke hadde blitt lagret på pennen, men når jeg satte den inn i pc-en igjen så var filen der. Jeg får til å spille av på PC-en, men det hadde vært fint å kunne hvordan jeg kan se på TV-en også Og en ting til: Når jeg laster filmer/serier som det står XVID bak så får jeg ikke til å spille det av på pc-en... Noen som vet hvorfor? Hadde vært kjempefint med hjelp, altså!
Gjest Yellow Taxi Skrevet 15. oktober 2011 #2 Skrevet 15. oktober 2011 (endret) Det desidert enkleste, hvis du har en noenlunde ny tv, er å koble til pcen og tven med en hdmi kabel. Da funker tven som en ekstra pc-skjerm Jeg har en egen stasjonærpc til tven som står og laster ned saker og ting. Fungerer utmerket! Endret 15. oktober 2011 av Yellow Taxi 1
Gjest Kiss12 Skrevet 15. oktober 2011 #3 Skrevet 15. oktober 2011 Tusen takk for hjelp, skal prøve det ut! :D
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå