AnonymBruker Skrevet 15. oktober 2011 #1 Skrevet 15. oktober 2011 Finnes det noen spillnerder her? Jeg skal til å kjøpe Collector's Edition til Zelda, og det inneholder 1. The Legend of Zelda NES [Nintendo 8-bit] 2. Zelda II: The Adventure of Link NES [Nintendo 8-bit] 3. The Legend of Zelda: Ocarina of Time N64 [Nintendo 64] 4. The Legend of Zelda: Majora’s Mask [Nintendo 64] Men det står at det kan spilles på Gamecube og Wii. Hva menes med det?
Gjest Dropkick Skrevet 15. oktober 2011 #2 Skrevet 15. oktober 2011 det betyr at spillene mest sannsynlig kommer på en cd som kan spilles på både gamecube og nintendo wii. hadde vært kjedelig om du måtte kjøpe deg to nye konsoller for å spille spillene.
AnonymBruker Skrevet 15. oktober 2011 #3 Skrevet 15. oktober 2011 Jeg har aldri hørt om at OoT og MM kan spilles på nyere konsoller. Så spennende. Vil det være nøyaktig de samme spillene? TS
Gjest Dropkick Skrevet 15. oktober 2011 #4 Skrevet 15. oktober 2011 Legend of Zelda er et av verdens mest populære spillserie, så det forundrer meg ikke at de lager en special edition som gjør at man kan spille det på de nye konsollene.. i sin tid lagde de jo en versjon av MM hvor et var beregnes på GC og et til N64 . selv har jeg zelda II til nintendo ds så ja de lager jo nye versjoner hele tida. OoT har jo kommet til 3Ds så regner med at det er de samme spillene ja.
Mr.Omg Skrevet 16. oktober 2011 #7 Skrevet 16. oktober 2011 TS you luuuucky bastard!! Hvis du bor i Oslo (eller i nærheten av Oslo) så kan vi spille sammen
Gjest Apophis Skrevet 16. oktober 2011 #9 Skrevet 16. oktober 2011 Kan tenke meg discene er små, slik at de passer i begge maskinene. Man kan jo spille gamecube spill på wii Eg og vil haaaa
Safira Skrevet 17. oktober 2011 #10 Skrevet 17. oktober 2011 Collector's Edition kom opprinnelig til GameCube, men du kan spille GameCube-spill på Wii også Regner med at alle spillene er på én disc. Du kan også laste ned disse spillene gjennom Virtual Console til Wii. (Du får du Ocarina of Time til 3DS også).
LadyStarlight Skrevet 24. oktober 2011 #12 Skrevet 24. oktober 2011 Så rart at ikke A link to the past fra snes også er med i denne pakka
Safira Skrevet 24. oktober 2011 #13 Skrevet 24. oktober 2011 Så rart at ikke A link to the past fra snes også er med i denne pakka Enig. I følge wikipedia kan det visst komme av at spillet nettopp var gjenutgitt til Game Boy Advance. Jeg har så utrolig mange minner fra det spillet Og veldig mange andre SNES-spill.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå