Gå til innhold

Hvor mye er vanlig å betale i forsikringer hver mnd?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har bil forsikring, reise, innbo på leid leilighet, uføre på 2 barn, uføre og død på meg selv (eller noe sånt, litt usikker på nøyaktig)

Betaler 1334 i mnd.

Hva betaler dere? Hva er vanlig?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har delkasko og ansvar på bil, uføreforsikring på meg selv, reiseforsikring, og skadeforsikring. Fikk hele pakka for 710kr mnd fra Gnesidige. Jeg er 24 år og startet med 20% bonus på ansvarforsikringa.

Skrevet

Gjensidige, ikke Gnesidige, som jeg greide å skrive :klo: haha

Gjest fersk lærer
Skrevet

Jeg har delkasko og ansvar på bil, uføreforsikring på meg selv, reiseforsikring, og skadeforsikring. Fikk hele pakka for 710kr mnd fra Gnesidige. Jeg er 24 år og startet med 20% bonus på ansvarforsikringa.

Dette her hørtes veldig billig ut.

Skrevet

Jeg har fullkasko med 70% bonus, innbo og villaforsikring hos IF og betaler 660 kr pr. mnd.

Reise/ufør/død og helseforsikring har jeg gjennom jobben. Fordelsbeskattes.

Skrevet

2 barneforsikringer, 2 livsforsikringer, reiseforsikring, delkasko på bil, total villaforsikring og traktor. 926 pr mnd i if.

Skrevet

Jeg betaler 128 kroner i måneden.

Det er innboforsikring, som er alt jeg føler jeg trenger. Selve boligen er forsikret av borettslaget, mens jobben dekker reise- og uføre/livsforsikring. Eier ikke bil.

Skrevet

Vi har full forsikring på huset + innbo som dekker alt mulig, også "idiotforsikring". Delkasko på bilen, reise og ulykkeforsikring. Vi betaler vel rundt 700 kr i måneden. Men gubben hadde vel noe bonuspoeng fra før av.

Skrevet

Da føler jeg at jeg betaler mye. Men jeg har full kasko på en ganske ny bil da. Bare det koster ca 7 tusen i året.

Og er på start bonusen som er på 20 prosent trur jeg. Blir forsikringen da billigere når man stiger i bonus? Hvor ofte stiger man??

Og jeg har fordelsprogram siden jeg har flere forsikringer, pluss at jeg er ys medlem og får dermed billigere forsikring hos gjensidige. Men jeg synes nu at jeg betaler masse masse og vurderer å kutte ned på noe..

Skrevet

Vi har alle forsikringer hos If og betaler nesten 2000kr/mnd. Dette dekker full kasko på 4 år gammel bil, 1 barneforsikring (full pakke), 1 hund, reiseforsikring for 2 pers, full uføre/skade/livsforsikring på 2 voksne. Innbo har jeg via jobben og sameiet har forsikring på huset ellers.

Skrevet

Forsikringene min kommer på 1000 kroner i mnd. Dette er da innbo, ulykke og uføreforsikring, toppkasko bil (2011 modell), 2 full pakke barneforsikringer, reiseforsikring og katteforsikring.

Skrevet

Forsikringene min kommer på 1000 kroner i mnd. Dette er da innbo, ulykke og uføreforsikring, toppkasko bil (2011 modell), 2 full pakke barneforsikringer, reiseforsikring og katteforsikring.

Skrevet

Hvor har du forsikringer?

Skrevet

Hvor har du forsikringer?

Har forsikringene i sparebanken Hedmark, med LO favør rabatt, itillegg til samlerabatt. Barneforsikringene har jeg igjennom COOP fordelsprogram.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...