AnonymBruker Skrevet 15. oktober 2011 #1 Skrevet 15. oktober 2011 Hei! Er det noen som har vært der ute nå i det siste som kan fortelle meg om det fantes noe igjen av bukse/jakke-tilbudet? Orker ikke å dra helt ut dit dersom alt er borte. På forhånd takk
Gjest Eurodice Skrevet 15. oktober 2011 #2 Skrevet 15. oktober 2011 Hei! Er det noen som har vært der ute nå i det siste som kan fortelle meg om det fantes noe igjen av bukse/jakke-tilbudet? Orker ikke å dra helt ut dit dersom alt er borte. På forhånd takk Dette spørsmålet må være rettet til meget lokalkjente. Hvor i Norge befinner Lagunen seg?
Gjest pysepusen Skrevet 15. oktober 2011 #3 Skrevet 15. oktober 2011 Kan du ikke sjekke kundeavisen deres på nett da? Eller ringe butikken?
AnonymBruker Skrevet 15. oktober 2011 #4 Skrevet 15. oktober 2011 Dette spørsmålet må være rettet til meget lokalkjente. Hvor i Norge befinner Lagunen seg? Hehe, jepp! Burde kanskje skrevet at jeg mente Lagunen kjøpesenter i Bergen Så annonsen først nå, men ettersom det har vart en uke så frykter jeg bomtur hvis jeg drar ut dit nå. Tenkte bare jeg skulle høre om noen her akkurat kom hjem en tur derfra
AnonymBruker Skrevet 15. oktober 2011 #5 Skrevet 15. oktober 2011 Kan du ikke sjekke kundeavisen deres på nett da? Eller ringe butikken? Kundeavisen opplyser ikke om hva som evt er igjen Og jeg har prøvd å ringe, flere ganger, men kommer ikke gjennom. Blir bare fortalt at det ikke er noen tilgjengelig, og så kommer jeg tilbake til valgmenyen.
Serenity_ Skrevet 15. oktober 2011 #6 Skrevet 15. oktober 2011 Tilbudet var på vestkanten forige uke tror jeg, og det er tomt sier min venninne her Kommer nok flere tilbud om ikke lenge med jule som nærmer seg tenker jeg
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå