Gå til innhold

Når daten ikke lar høre fra seg...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Når dere har vært på en date, hvor mange dager etter daten forventer dere å høre noe? Og i såfall hvor mange dager lar dere det gå før dere tenker at dette aldri vil bli noe mer? Glemmer hele personen.

Jeg var på en date i starten av uka, i mine øyne var den vellykka. Både fordi den varte i mange timer, til sent på kvelden på en hverdag og jeg følte det var en kjemi.

Daten lovte å gi lyd fra seg, men jeg vet han har mye å gjøre på jobben i en periode fremover.

Har altså ikke hørt noe! Mulig jeg overanalyserer, men kan jeg virkelig har tatt så feil av daten og kjemien... uff, føler meg nesten litt dum :snurt:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Send en melding du da? Hvorfor vente på at h*n gir lyd fra seg? Jeg ser ingen grunn til å ikke sende melding etter daten eller dagen etter om jeg synes det var en bra date og jeg koste meg.

Skrevet

Jeg har sendt en melding han ikke har svart på (rett før daten),derfor hans tur til å svare.. sa han skulle det osv. Så da føler jeg det blir for dumt av meg å sende en ny melding! Kommunikasjonen og interessen må jo komme fra begge sider...

Vanligvis er jeg flink til å gi lyd selv :) men denne gangen er det ikke opp til meg!

Skrevet

bare og vente, mulig det er så enkelt at han har mye å gjøre.

Ikke send melding, eller gi inntrykk at du sitter og venter på at han skal gi lyd fra seg. Vær heller litt opptatt du også!

Skrevet

Mange av guttekompisene mine mener at det hersker en "tredagersregel", altså at man ikke skal gi lyd før det har gått tre dager fra daten. Personlig synes jeg den er tåpelig, hehe...

Sist jeg var på date (den var forsåvidt langt fra vellykket, men jeg var pjusk etter å ha ligget syk med influensa i ti dager, så jeg håpet på få en sjane til), sendte jeg melding til ham etter to dager. Når det hadde gått tre dager etter meldingen min uten at jeg hadde fått svar, konkluderte jeg løpet som forholdsvis kjørt :)

Skrevet

Slike regler er tåpelige, vi har gjerne avtalt på første date at vi skal treffes igjen, har ikke vært noe stress.

Gjest Håpløs
Skrevet

Hater sånne regler, jeg foretrekker de guttene som sender melding 5 minutter etter daten tok slutt.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...