martheel Skrevet 15. oktober 2011 #1 Skrevet 15. oktober 2011 Hei! Jeg kan vell starte med å si at jeg har en veldig naturlig mørke brun farge på håret og bestemte meg i går for å farge noen "blonde" striper. Noe som førte til at håret nå ser ut som det er på veg mot oransj, ikke vakkert.. Har dere noen forslag til hvilke helfarge jeg kunne ha farget det opp igjen, for å få vekk de forferdelige stripene?
AnonymBruker Skrevet 15. oktober 2011 #2 Skrevet 15. oktober 2011 Brun? Kjøp eventuelt lilla/sølv-shampoo så blir du fort kvitt oransj-fargen
pantora Skrevet 15. oktober 2011 #3 Skrevet 15. oktober 2011 Gå til frisør. Og det skriver vel strengt tatt... hårfargekatastrofe. 2
Gjest *smak* Skrevet 15. oktober 2011 #4 Skrevet 15. oktober 2011 Jeg ville også råde deg til å gå til frisøren.. De er fagfolk og kan mest sånn at det blir et vellykka resultat..
RedFox81 Skrevet 15. oktober 2011 #5 Skrevet 15. oktober 2011 Hvis stripene ble ganske lyse men feil "tone", kan du prøve å ordne det med glansvask (midlertidig farge som holder opp til 6-8 vask), selges blannt annet på Vita. Kjøp den i en kald eller nøytral farge, blond/askeblond eller mørk blond/ mørk askeblond. :-) det er jo det de gjør hos frisør for å få bort den oransjefarge.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå