Nerdemamma Skrevet 15. oktober 2011 #1 Del Skrevet 15. oktober 2011 Vi tenker på å kjøpe svigermor et lesebrett til jul. Men jeg føler at jeg blir litt fortvilet her. Det skal helst være så brukervennlig som mulig, og ha norske ebøker tilgjengelig. En kindle ser jo kjempe grei og enkel ut, for ikke å snakke om at den er rimelig. Men kan man laste ned norske bøker med den fra norske bokhandlere? Eller er den låst til amazon sin nettbutikk? Er det noen andre lesebrett som kan annbefales? Helst ikke så fryktelig dyre, og de må være enkle i bruk. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sola^ Skrevet 15. oktober 2011 #2 Del Skrevet 15. oktober 2011 Eg trudde du meinte "lettbrukt", som i "lite brukt lesebrett til salgs". Brukervennlig lesebrett...tja, eg veit ikkje. Trur kindle kan brukes til pdf. Kjenner ikkje til norske forhandlere av e-bøker og kva format dei selges i. Men viss dei selges i pdf, eller med mulighet for pdf så trur eg kindle kan brukes. Hadde dobbeltsjekka ved å sjekke kindle info og norske forhandlere av e-bøker. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
JollyJolly Skrevet 15. oktober 2011 #3 Del Skrevet 15. oktober 2011 Kindle kan dessverre ikke brukes til norske e-bøker. Hvis man ikke trikser masse, da. Man kan lese pdf på den, men jeg tror ikke mange norske bøker gis ut som enkel pdf. Jeg har selv Kindle, men skal kjøpe Sony nå, for å kunne lese norske bøker også. Jeg tror de fleste lesebrett er lette å bruke, men den norske e-bok ordningen er litt komplisert. Jeg ville kjøpt et vanlig lesebrett og hjulpet henne med bokkjøpene. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå