Gå til innhold

Sex på første date...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg vil ha mer, men tørr ikke ta mer kontakt da han virker fint lite interessert. Virker nesten som han føler jeg maser når jeg lurer på om han vil treffe meg igjen. Jeg ønsker ikke å pule rundt heller...men bør kanskje bare la dette ligge og tenke at jeg fikk i alle fall spist én gang!? :P

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Som man reder så ligger man.

Les forøvrig denne artikkelen og legg spesielt merke til hva en Oslo-fyr uttaler:

"Norske jenter er lette å få, men vanskelig å bli kvitt, fastslår Oslo-borgeren."

http://www.side2.no/underholdning/article3250683.ece

Endret av Steinar40
Skrevet

Go for it!

Du har ikke noe å tape på å spørre om en date #2. Svarer han ja så er det positivt, og svarer han nei så er du akkurat på samme sted som nå.

Skrevet

Hvorfor har du så forakt for kvinner Steinar40? Du kjenner ikke meg, og aner ingenting om hvor lett jeg er på tråden eller ikke. Hva er galt med å være kåt? Og ha sex når man har lyst (selvsagt med kondom for beskyttelse mot sykdommer og graviditet). Jeg har ikke hatt sex på ca ett år, og fikk umiddelbart lyst på denne fyren. Så hva jeg reder? Jeg hadde selvsagt håpet å få meg en elsker. Men noen gutter er tydeligvis bare interessert i en ONS. Ikke har jeg mast heller. Fanger ganske godt opp signaler på folks interesse. Gå og legg deg, Steinar40.

• Liker 2
Gjest Tidssone
Skrevet

Les forøvrig denne artikkelen og legg spesielt merke til hva en Oslo-fyr uttaler:

"Norske jenter er lette å få, men vanskelig å bli kvitt, fastslår Oslo-borgeren."

Jeg legger mer merke til kilden din. :ler:

Og trådstarter; du maser ikke før du har spurt to ganger.

Skrevet

Hvorfor har du så forakt for kvinner Steinar40? Du kjenner ikke meg, og aner ingenting om hvor lett jeg er på tråden eller ikke. Hva er galt med å være kåt? Og ha sex når man har lyst (selvsagt med kondom for beskyttelse mot sykdommer og graviditet). Jeg har ikke hatt sex på ca ett år, og fikk umiddelbart lyst på denne fyren. Så hva jeg reder? Jeg hadde selvsagt håpet å få meg en elsker. Men noen gutter er tydeligvis bare interessert i en ONS. Ikke har jeg mast heller. Fanger ganske godt opp signaler på folks interesse. Gå og legg deg, Steinar40.

Forakt? Jeg forakter bare folk som selv har gjort seg fortjent til det.

Generelt sett, vil jeg heller si det sånn at jeg ikke har noen respekt for billige folk. Uavhengig om det dreier seg om kvinnfolk eller mannfolk.

Og utifra det du skriver her så må det vel da være innlysende at du er en av disse som er lett å få men vanskelig å bli kvitt?

• Liker 1
Skrevet

Generelt sett, vil jeg heller si det sånn at jeg ikke har noen respekt for billige folk. Uavhengig om det dreier seg om kvinnfolk eller mannfolk.

Og utifra det du skriver her så må det vel da være innlysende at du er en av disse som er lett å få men vanskelig å bli kvitt?

:fnise:

Skrevet

Kanskje han også kan tenke seg deg som elskerinne, men at han har fått (feil?) inntrykk av at du ville ha et mer seriøst forhold? Derfor han har fått kalde føtter muligens.

Det er jo bare å lufte tanken om sex for han. Er han ikke interessert i det, så behøver du nok ikke å kaste bort noe mer energi på han.

Gjest padawan
Skrevet

Hvorfor har du så forakt for kvinner Steinar40? Du kjenner ikke meg, og aner ingenting om hvor lett jeg er på tråden eller ikke.

har du sex på første date tør jeg påstå du er nettop det.

Skrevet

jeg mener de damene er møkkete og tøsete. som ligger med en fyr på første date....

forhold skal ikke starte med sex. siden du sier date......

Gjest Tidssone
Skrevet

Uhm. Jeg må nesten minne dere på at det var en mann der. Som også hadde sex på første date.

• Liker 1
Gjest padawan
Skrevet

jeg tror menn og kvinner legger forskejllige ting i sex.

Skrevet

Merkelige kilder du bruker for å underbygge påstandene dine med.

Skrevet

Merkelige kilder du bruker for å underbygge påstandene dine med.

Man trenger egentlig ikke kilder på denne påstanden...

• Liker 1
Skrevet

jeg mener de damene er møkkete og tøsete. som ligger med en fyr på første date....

forhold skal ikke starte med sex. siden du sier date......

Jeg vil IKKE bli sammen med noen jeg ikke aner hvordan ER i sengen...Så jeg lover nok ingenting fær jeg vet hva jeg går til ...

Ser ingenting galt i å ha litt sex på første date så lenge man beskytter seg og er fornuftig, og bruker kondom med ny partner. Er den sexuelle tiltrekningen sterk og det er god kjemi. Er det faktisk vanskelig å vente med sex... Kan man ha noe bedre utgangspunkt for et forhold ? Enn sterk sexuell tiltrekning og god kjemi. Neppe.Det må man jo ha- skal det bli et forhold etterhvert. Greit å kjenne hverandre litt før man inngår noe forpliktende forhold.

Man trenger ikke å være noen tøs for å ha sex første kveld. Er mange som har det. t.o.m jomfruer...og folk med liten erfaring med sex ellers også. Så blir for dumt å gå rundt å kalle folk tøsete/ eller hannkjønnsord for det - horbukk.

Skrevet

Er vell typisk bittre menn som aldri får seg noe selv, som liker å sette merkelapper på andre. Som tør å leve livet, mens de faktisk gjør det og har helsen i behold fortsatt. I morgen kan det faktisk være for sent, med nye sexuelle eventyr og hete netter.

- Du kan plutselig bli impotent Steinar eller få hjerteinfarkt ...Din helse rår du ikke over.

- En kvinne kan miste lysten, tape sin helse eller pådra seg skader som gjør sex uaktuelt.

Hvorfor skal man ikke våge å leve livet litt, mens man er FRISK og UNG nok til det ? Ærlig talt, man skader da ingen ved å ha deilig sex og hete netter . Og er man ansvarsfull og beskytter seg mot sykdommer. Så ser jeg ikke noe problem med det.

Moral ryttere er det verste jeg vet. Tenk med hodet ....Og tenk SELV ..

• Liker 2
Skrevet

Jeg vil IKKE bli sammen med noen jeg ikke aner hvordan ER i sengen...Så jeg lover nok ingenting fær jeg vet hva jeg går til ...

Ser ingenting galt i å ha litt sex på første date så lenge man beskytter seg og er fornuftig, og bruker kondom med ny partner. Er den sexuelle tiltrekningen sterk og det er god kjemi. Er det faktisk vanskelig å vente med sex... Kan man ha noe bedre utgangspunkt for et forhold ? Enn sterk sexuell tiltrekning og god kjemi. Neppe.Det må man jo ha- skal det bli et forhold etterhvert. Greit å kjenne hverandre litt før man inngår noe forpliktende forhold.

Man trenger ikke å være noen tøs for å ha sex første kveld. Er mange som har det. t.o.m jomfruer...og folk med liten erfaring med sex ellers også. Så blir for dumt å gå rundt å kalle folk tøsete/ eller hannkjønnsord for det - horbukk.

Du mener altså alvorlig talt at du skal love deg bort til et vilt fremmendt mannfolk på første date?

Høres ikke mye fornuftig ut.

Skrevet

Er vell typisk bittre menn som aldri får seg noe selv, som liker å sette merkelapper på andre. Som tør å leve livet, mens de faktisk gjør det og har helsen i behold fortsatt. I morgen kan det faktisk være for sent, med nye sexuelle eventyr og hete netter.

- Du kan plutselig bli impotent Steinar eller få hjerteinfarkt ...Din helse rår du ikke over.

- En kvinne kan miste lysten, tape sin helse eller pådra seg skader som gjør sex uaktuelt.

Hvorfor skal man ikke våge å leve livet litt, mens man er FRISK og UNG nok til det ? Ærlig talt, man skader da ingen ved å ha deilig sex og hete netter . Og er man ansvarsfull og beskytter seg mot sykdommer. Så ser jeg ikke noe problem med det.

Moral ryttere er det verste jeg vet. Tenk med hodet ....Og tenk SELV ..

Klart man kan ødelegge med å ligge rundt.

For det første kan man ødelegge sitt eget følelsesliv. Noe som har skjedd med en del.

Dessuten kan man få kjønnssykdommer, samme hvor forsiktig man er. Risken øker med antall seksualpartnere. Det sier seg faktisk selv.

I tillegg kan man ødelegge for de man ligger rundt med. Det er nemlig ikke alle mannfolk som er helt uten følelser.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...