Gå til innhold

Fortell om din verste ferie

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Apophis
Skrevet

På hytte i Skånevik. Var svak og sjuk så eg låg på sofaen mesteparten av tiden og fikk ikkje nyte ferien i det heile tatt. :tristbla: Havna på sjukehuset noen dager etter vi kom heim igjen.

Skrevet

Det var ikke verste ferie, men det var en dag jeg ble veldig sliten. Jeg var i Berlin på studietur. Jeg og noen andre skulle ta bussen mens lærerne og de andre i klassen gikk bort dit vi skulle. Vi som skulle ta bussen fant ikke ut av hvor det var vi skulle ta den fra, så vi ble bare gående bort likevel. Det vi skulle på var guidingtur med gåing i to timer. Etter det skulle tre andre og jeg gå på shopping. Det ble mye leting etter kjøpesenteret vi skulle på, så vi gikk og gikk. Jeg begynte også å bli ganske sulten etterhvert. Det ble litt shopping da, men var sliten etter en dag med nye gåing. Var herlig å komme på t-banen og sette seg da, og så komme frem på resturant på kvelden.

Skrevet

Den første ferien som storfamilie (mine, dine barn) i campingvogn var ikke særlig bra. Irritasjon, taushet, dårlig samvittighet m.m.... Huff sier jeg bare :tristbla:

Det å snakke om hvordan vi alle sammen ønsker å ha det, samt hvilke forventninger vi har til ferien og hverandre har gjort at ting går så utrolig mye lettere nå :jepp: .

• Liker 2
Skrevet

Skulle på bilferie til noen venner i danmark for å feire st.hans. Dessverre rakk vi ikke ferja over og måtte overnatte et sted som heter varberg eller noe sånt. Var en slags "camping" med 8-10 hytter mellom masse store motorveier. Og en macdonalds. Det var oss (jeg og familien min, jeg var 13 på dette tidspunktet) og en masse bråkete fylleglad svensker i tenårene/tidlig 20-åra. Det var skikkelig rølpete og ekkelt der, og sånn for å toppe st.hans-feiringa så bestemte de seg for å lage bål av en av hyttene. Kjempekveld.

• Liker 1
Skrevet

Min verste ferieopplevelse:

Vi skulle til Polen med klassen. Bussen punkterte midt i Danmark. Vi ble stående i flere timer, rakk ikke ferja og måtte kjøre til Polen i stedet for å ta ferja. Da vi var kommet oss til grensa i Polen, ja, vi SÅ faktisk grensa, da punkterte vi igjen og denne gangen var det søndag og vi måtte bli sittende i bussene i 6 timer. Se for dere femti tiendeklassinger som må på toalettet og ikke får lov å gå ut av bussen. Nevnte jeg 30 plussgrader på utsiden?

Ellers var turen okei :P

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...