Fab! Skrevet 14. oktober 2011 #1 Skrevet 14. oktober 2011 Idag spiste jeg lunsj med en venninne, hvor hun selvfølgelig fortalte at hun hadde møtt noen. Jeg sitter der da, som den evige single sjelen jeg er, og er selvfølgelig glad på hennes vegne, men kjenner at frustrasjonen vokser. Samtlige venninner er opptatt, mens jeg- jeg har bare gitt opp... Noen råd og tips? For jeg er rimelig lei de "stakkars deg, er du enda singel-blikkene fra venninnene mine"........... :b Fint å ha noen å dele sin litt dumme frustrasjon med
Gjest Herr Drue Skrevet 14. oktober 2011 #2 Skrevet 14. oktober 2011 Du har ikke gitt opp. Det er en stor forskjell på "å gi opp" og det å "liksom på en måte gi opp". Så legg fra deg det greiene der. Du kan kanskje fortelle litt mer om hvilke grep du har tatt for å gjøre noe med situasjonen? Sjekker du opp, eller venter du på å bli sjekket opp? Har du forsøkt nettdating? Kan du tenke deg forhold basert på sex eller er det utelukket om det ikke innebærer forpliktelser? Hva er forskjellene på deg og venninnene dine som får seg kjæreste?
Fab! Skrevet 14. oktober 2011 Forfatter #3 Skrevet 14. oktober 2011 Du har ikke gitt opp. Det er en stor forskjell på "å gi opp" og det å "liksom på en måte gi opp". Så legg fra deg det greiene der. Du kan kanskje fortelle litt mer om hvilke grep du har tatt for å gjøre noe med situasjonen? Sjekker du opp, eller venter du på å bli sjekket opp? Har du forsøkt nettdating? Kan du tenke deg forhold basert på sex eller er det utelukket om det ikke innebærer forpliktelser? Hva er forskjellene på deg og venninnene dine som får seg kjæreste? Nettdating er ikke min greie... Men all respekt for de som gjør det, og at det funker for noen-flott =) Jeg har sjekket og blitt sjekket opp, men så får jeg helt panikk, og gir opp.... Altså om det bare er sex, er helt greit, men ikke ONS for det er ikke min greie. Forpliktelser tar jeg med en klype salt.. Det som skjer, skjer. Forskjellen på oss ja, si det du..... De er keen på barn, skal gifte seg, og noen av de er redd for å ende opp alene uten barn før de er 30 så de hopper på den første som vil ha de... Jeg er ikke helt der da.. Men har vært i et turbulent forhold tidligere, så jeg er nok en smule skeptisk. Også har jeg barn, og det kan være skremmende for mange... Hjelper vel ikke akkurat å sitte på KG en fredagskveld heller
Gjest Herr Drue Skrevet 14. oktober 2011 #4 Skrevet 14. oktober 2011 En ting er sikkert: om ingenting skjer så må noe forandres. Gå for nett-dating. Ferdig snakka.
Steinar40 Skrevet 15. oktober 2011 #5 Skrevet 15. oktober 2011 Forskjellen på oss ja, si det du..... De er keen på barn, skal gifte seg, og noen av de er redd for å ende opp alene uten barn før de er 30 så de hopper på den første som vil ha de... Jeg er ikke helt der enda.. Jeg rettet opp en liten men uhyre vesentlig skrivefeil i innlegget ditt
AnonymBruker Skrevet 15. oktober 2011 #6 Skrevet 15. oktober 2011 Jeg rettet opp en liten men uhyre vesentlig skrivefeil i innlegget ditt Uenig, Steinalder40. Det skal stå "ennå". "Enda" handler om mengde, ikke tid
Gjest hogwash Skrevet 15. oktober 2011 #8 Skrevet 15. oktober 2011 Uenig, Steinalder40. Det skal stå "ennå". "Enda" handler om mengde, ikke tid enda adv. enda ['endɑ] 1 om tid: da han enda var en unge 2 komparativt: enda større/mindre enda mer/mindre 3 tross alt, i alle fall; likevel Det var da enda godt! Du fikk det beste resultatet og enda er du ikke fornøyd?
Steinar40 Skrevet 15. oktober 2011 #9 Skrevet 15. oktober 2011 Uenig, Steinalder40. Det skal stå "ennå". "Enda" handler om mengde, ikke tid Det er sant nok Hvis man da ikke ser på ett (eller annet) mannfolk som en mengde
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå