Gjest Mlle Bonne Skrevet 14. oktober 2011 #1 Skrevet 14. oktober 2011 Inspirert av alle post et bilde - trådene oppfordrer jeg dere til å poste et bilde av nesen deres. Skal få til et lekkert bilde av min nese i profil også.
Gjest snoopy_93 Skrevet 14. oktober 2011 #2 Skrevet 14. oktober 2011 (endret) Nesa mi Mange som mener jeg har "ørnenese", selv mener jeg at jeg har en liten blanding av rett- og ørne-nese. Jeg har nesten lik nese som pappa :D Edit; Jeg hadde veldig komplekser for nesa mi før, men har lært meg at "uten den nesa hadde ikke jeg vært meg" (Utseende sett) Endret 14. oktober 2011 av snoopy_93
Gjest Mlle Bonne Skrevet 14. oktober 2011 #3 Skrevet 14. oktober 2011 (endret) Her min "lille nese". Endret 20. oktober 2011 av Mlle Bonne
Gjest Mlle Bonne Skrevet 14. oktober 2011 #5 Skrevet 14. oktober 2011 Nesa mi Mange som mener jeg har "ørnenese", selv mener jeg at jeg har en liten blanding av rett- og ørne-nese. Jeg har nesten lik nese som pappa :D Edit; Jeg hadde veldig komplekser for nesa mi før, men har lært meg at "uten den nesa hadde ikke jeg vært meg" (Utseende sett) Synes du hadde en veldig pen nese jeg!
Gjest happy_me Skrevet 14. oktober 2011 #6 Skrevet 14. oktober 2011 min er enorm. poster ikke bilde av den her nei
Gjest Mlle Bonne Skrevet 14. oktober 2011 #9 Skrevet 14. oktober 2011 min er enorm. poster ikke bilde av den her nei Hehe du får legge ut så kan vi sammenligne. Tror min giganese vinner glatt.
Gjest Mlle Bonne Skrevet 14. oktober 2011 #10 Skrevet 14. oktober 2011 Nei den er ikke pen nok Men er vel ikke det første en tenker når en ser min nese. Men den er med på å gjøre meg til den jeg er.
Personlig12 Skrevet 14. oktober 2011 #11 Skrevet 14. oktober 2011 Det skulle jeg gjerne gjort, for jeg har nettopp operert nesa mi. Så nå er den perfekt Og dyr
AnonymBruker Skrevet 14. oktober 2011 #13 Skrevet 14. oktober 2011 Hm folk kan legge ut bilde av rumpa si men nasen derimot...
Panama Skrevet 14. oktober 2011 #14 Skrevet 14. oktober 2011 Den poster jeg ikke ut på et diskusjonsforum, dessverre!
Mr.Omg Skrevet 16. oktober 2011 #15 Skrevet 16. oktober 2011 Oh lord! Du har driiiitfiiiin nese, Snoopy! Må få tatt et bilde av nesa mi
HedvigR Skrevet 16. oktober 2011 #16 Skrevet 16. oktober 2011 (endret) Nesa mi ser helt annerledes ut fra ulike sider På høyresida ser den helt rett ut, mens på venstresida får den en liten klump Skjønner ikke hvordan det går ann, men er veldig tydelig. Merkelig. Hmm.. fant ikke noe passende bilde for å vise kulen, den er litt større enn hva som kommer frem på "venstre"-bildet egentlig. Jaja. Før hata jeg nesa mi intenst, men nå har jeg blitt ganske fornøyd, og vil ikke forandre den. Endret 16. oktober 2011 av HedvigR
Gjest snoopy_93 Skrevet 17. oktober 2011 #17 Skrevet 17. oktober 2011 Oh lord! Du har driiiitfiiiin nese, Snoopy! Må få tatt et bilde av nesa mi Aww, Tusen takk! :D
Enceladus Skrevet 17. oktober 2011 #18 Skrevet 17. oktober 2011 Vel. For å holde liv i tråden..Her er altså jeg
Gjest Skrevet 17. oktober 2011 #19 Skrevet 17. oktober 2011 (endret) Uff, jeg hater nesen min Men satser på at det blir bedre med alderen. For 10 år siden var en neseoperasjon høyt, høyt oppe på ønskelista mi, og for 2-3 år siden tenkte jeg vel og lenge på det... Nå har jeg lagt det på hylla igjen. Håper det holder seg der.Den ser grei ut fra venstre side, så de fleste bilder jeg tar er fra den siden (jf Tone Damli Aaberge som bare ville bli tatt bilde fra èn vinkel ), rett på ser man at den har en snål vridning på høyre siden, hvor nesetuppen er bredere på den siden. Bah. Dustenese.Åja, også er den selvsagt full av sorte hull og portaler til andre planeter, så vennligst ikke forstørr bildene. (her ber jeg om at folk skal gjøre det... ) For deres egen skyld altså. Jeg ser dette hver dag i speilet, jeg. Endret 29. oktober 2015 av Lille Måne
Gjest Mlle Bonne Skrevet 17. oktober 2011 #20 Skrevet 17. oktober 2011 Jeg har også en nese som er forskjellig på venstre og høgre side. Er ellers ganske symetrisk i ansiktet men ellers skulle en tro at det er to forskjellige neser som har smeltet i sammen midt i ansiktet.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå