AnonymBruker Skrevet 14. oktober 2011 #1 Skrevet 14. oktober 2011 Jeg har gjennom årene tatt mange forskjellige småstudier, fra 5 studiepoeng til 90 studiepoeng. Jeg er veldig glad i å lære nye ting og derfor har det blitt såpass blanding. Er det mulig å slå sammen studier til en selvlaget bachelor? Eller kan man gjøre noe annet med blandet studier?
Gjest fr21_5ffdsa Skrevet 15. oktober 2011 #2 Skrevet 15. oktober 2011 Det varierer fra skole til skole og hvilke retninger du tar tror jeg. Jeg tror du bør kontakte de aktuelle skolene for å få relevante svar der som er aktuelle for din del.
AnonymBruker Skrevet 17. oktober 2011 #3 Skrevet 17. oktober 2011 Du kan slå sammen til en bachelor of management på BI i hvert fall. Det er visse krav til spesialisering, men skal være mulig.
AnonymBruker Skrevet 17. oktober 2011 #4 Skrevet 17. oktober 2011 Hvilke fag er det du har? Du trenger jo 180 studiepoeng til en bachelor, og du må ha exphil og exfac, som er 20 av dem. Men det vet du sikkert. Så vidt jeg vet, så går det ikke ann (men sier ingenting sikkert), men hvis emnene du har tatt har noe å gjøre med hverandre, så er det jo ikke umulig at de kan passe inn i en bachelor (som er "laget" fra før). I tillegg er det jo støtteemner og frie emner på de fleste studier, og her er det jo også mulig at fag du har tatt, kan passe inn...
WhiteDiamond Skrevet 18. oktober 2011 #5 Skrevet 18. oktober 2011 (endret) Du må ha iallefall ha 3 fag som bygger på 3 andre fag. F.eks makedsføring 1 og markedsføring 2, kontraktsrett 1 og kontraktsrett 2 osv. Endret 18. oktober 2011 av WhiteDiamond
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå