Gå til innhold

Treningstights/bukse med høyt liv/hold-in

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg skulle gjerne hatt en treningstights med litt høyere liv, og gjerne brei strikk. Er ikke spesielt stor, er bare at jeg synes det er ganske ukonfortabelt med strikken i tightsene som gnager seg inn og lager "muffins". Finnes dette? I såfall hvor?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

WOW! Der var det mye fint! De holder inne/holder vekke magen også, ikke bare rumpa? Skjønner ikke hvorfor jeg ikke har sett disse før :)

Holder liksom inn hele underkroppen, både rumpe, lår, og magen med den brede strikken som går ganske langt opp. Ganske tykt stoff, så ting disser ikke, liksom. :fnise: Kjempeherlig å trene i!

• 4 måneder senere...
Gjest Kvikklunsj
Skrevet

*dytter*

Noen som vet om noen andre butikker som selger lignende tightser?

• 3 uker senere...
Skrevet

Nike har noen fine løpetights med høyt liv, de er ikke spesielt tykke i stoffet, men veldig behagelige å ha på. :)

• 3 måneder senere...
Skrevet

Röhnisch anti-shake fra get-inspired.no er helt fantastiske! Behagelig og lett stoff, og er litt høye i livet. De sklir heller ikke ned, men sitter på plass hele økta. I tillegg er de jo utrolig fine.

• Liker 1
Skrevet

liker Nike DriFit buksene jeg.. har bred kant som holder på plass ting ;)

• Liker 1
  • 8 måneder senere...
AnonymBruker
Skrevet

Röhnisch anti-shake fra get-inspired.no er helt fantastiske! Behagelig og lett stoff, og er litt høye i livet. De sklir heller ikke ned, men sitter på plass hele økta. I tillegg er de jo utrolig fine.

Hvordan er de i størrelsen? Jeg er vanligvis m/38, på vei mot 36 :-P Hvilken størrelse bør jeg velge da?

Anonym poster: 6368e2ced239135cac5b45a93d6ee4b0

Gjest Belle Gunnes
Skrevet

Nike Legende Tight Fit.

Elsker Nike-buksene pga det høye livet med den brede strikken. Ingen sykkeldekkvalker her lengre.

AnonymBruker
Skrevet

Hvordan er de i størrelsen? Jeg er vanligvis m/38, på vei mot 36 :-P Hvilken størrelse bør jeg velge da?

Anonym poster: 6368e2ced239135cac5b45a93d6ee4b0

Small tror jeg, selv bruker jeg medium og er 40. De har størrelseguide http://www.rohnisch.se/bilder/butik/mattguide_en.png

Anonym poster: 77ca0ae54d72d5aea4834f5b339c59a8

AnonymBruker
Skrevet

KappAhl sin "edderkoppnett"-pirattights er faktisk overraskende stram i stoffet og med høyt liv og bred strikk. 200 kr.

Anonym poster: 8da75b7913cf5d464df1e4559d855338

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...