Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Kjøpte den nye mascara'n til Christian Dior, Kjempefornøyd.

Løp og kjøp,den er verdt penga :lol:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Takk for rådet. Jeg har tenkt å kjøpe den til jul ja :blunke: den vant jo best i test :blunke:

Skrevet

Toppers tips.

Da blir det den. Har gått og vurdert litt hvilken jeg skal kjøpe meg.

8)

Skrevet

Enig! Mascaraen fra Dior er den beste jeg har prøvd.

Gjest Anonymous
Skrevet

Enig, diorshow er kjempebra! :)

-Tanya

Skrevet

jeg fikk faktisk lange ,pene vipper,ikke kladding. børsten er akkurat passe tykk og separerer vippene perfekt.jeg har prøvd mange mascaraer, men denne er nok The best of teh best

Gjest Anonymous
Skrevet

Blir det veldig mye mascara på kosten, slik at man må tørke av den får man påfører? Det er nemlig noe av det kjipeste jeg vet.. Hørte såå mye bra om YSL false lash effect, så jeg kjøpte den, men det var noe av det værste jeg har vært borte i. Vil helst ikke oppleve lignende igjen. Ett par hundrelapper betyr ganske mye for meg om dagen.

Skrevet

du skjønner det er det som er det geniale, den trenger ikke å tørkes av, det syns jeg er det kjipeste også.

nei, denne er bra,har nemlig prøvd den nye til L'oreal,den med to deler, virket ok, men så må man tørke av tuppen etter hvert.

Dior skuffer ikke

Skrevet

Den fra Dior som jeg kjøpte heter Fasination. Er det den du Stinegull har?

Skrevet

nei, Diorshow heter'n. 210,- spenn, men verdt det

Skrevet

Hiver meg på, diorshow er super!

Har også en annen maskara fra dior, husker ikke hva den heter nå..( litt mindre flaske) Og den er veldig fin og naturlig til hverdags.

Klem Hanne :)

Skrevet

Prøv å finn ut navnet på den da, Hanne!!Pliiiis :P

Skrevet

Jeg bruker Dior Maximeyes til hverdags og synes den er kjempegod. Hylsen er sort med en gullkladd på toppen av korken.

Skrevet

Har kjøpt Diorshow og må si at jeg ble veldig skuffet :( !

Børsten er alt for tykk og man tørke av mascara før påføring, ellers blir det bare kliss. Synes ikke vippenen blir noe bedre heller.

Nei, takke meg til Lancôme.

Skrevet

Jeg må ikke tørke av min. Derfor ble jeg kjempefornøyd,for jeg ble skeptisk til den store børsten, men den er fortsatt den beste mascara'n

Gjest India Gyllenhaal
Skrevet

Det er egentlig temmelig teit å påstå at en mascara er den beste for valget av mascara er like individuelt som fuktighetskrem eller foundation.

Ja, Diorshow vant TV2's forbrukertest men det betyr ikke at det er den beste for alle. Min favorittmascara er Maybelline Full 'n Soft Very Black til ca. 90 kroner og jeg har lange, tette naturlige vipper. Min hemmelighet er en mascara-base spekket med proteiner som jeg påfører hver kveld sammen med nattkrem og øyekrem.

Gjest Anonymous
Skrevet

Mascara er vel ikke like individuellt som fuktighetskrem vel.....

Skrevet

Enig med Redhead.

India, hva slags mascarabase bruker du?

Gjest Cruella
Skrevet

Jeg var på Estetique i forrige uke og skulle kjøpe mascara. Spurte etter DiorShow, og fikk teste den. Maken til ekkel og svær børste! Nesten som en oppvaskbørste i sizen. Ikke lett å separere vippene etc. med den. Hun som jobber der, sa at når et produkt vant en test, løp alle og kjøpte. Selv om hun prøvde å veilede, var kundene så oppsatt på å kjøpe testvinneren uten å sjekke om produktet passet dem....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...