Gjest rådløs! Skrevet 6. desember 2003 #1 Skrevet 6. desember 2003 Hei! Jeg er dårlig på dette med gaver, og nå trenger jeg et forslag til en venn. Han skal være utenlands i jula (militæret), er 28 år, og det kan ikke være noe stort - i og med at det skal sendes med ham på fly. Noen forslag eller? Hva som helst... som kunne være koselig. Noen? :blunke:
~sikka~ Skrevet 6. desember 2003 #2 Skrevet 6. desember 2003 Et innrammet bilde av deg og han sammen?
Gjest rådløs! Skrevet 6. desember 2003 #3 Skrevet 6. desember 2003 Ja... Takk for godt forslag! Jeg vet bare ikke om jeg har noe godt bilde av oss begge. Men en god idè. Tar gjerne imot flere forslag
Kaktus Skrevet 6. desember 2003 #6 Skrevet 6. desember 2003 Jeg fikk akkurat et tips til min kjære her: http://www.noblespirits.se
Gjest rådløs! Skrevet 6. desember 2003 #7 Skrevet 6. desember 2003 Gode forslag (som jeg skal ta vare på til en annen gang), men han har alkoholforbud (militæret), og norsk godis er på plass allerede. *vanskelig*
Gjest care Skrevet 6. desember 2003 #9 Skrevet 6. desember 2003 Norsk mat: brunost (en stor en :blunke: )
Saeria Skrevet 6. desember 2003 #10 Skrevet 6. desember 2003 Noen boksere. (Militærtruser er usj , og gutter i militæret må dele vaskemaskin.) Mere snop! Musikk. Noe å lese. (hvis han liker det) Film. (Jeg har gode minner av filmkvelder i brakka. Hadde med meg egne filmer. Populært tiltak. Hør om de har video/DVD spiller som de kan bruke.) STOOOORT håndkle. (Militærets er små. Hvertfall de jeg fikk) Brettspill. Ja...det var det jeg kom på akkurat nå. :D
Gjest rådløs! Skrevet 6. desember 2003 #11 Skrevet 6. desember 2003 Kult med mange forskjellige forslag :D Saeria, mange gode forslag til førstegangstjenere, det skal være visst! Denne fyren jobber derimot, og får bruke sine egne boksere og håndklær. Men mange gode tips. Thank you - kjør på med flere, hvis noen har..!
Saeria Skrevet 6. desember 2003 #12 Skrevet 6. desember 2003 Kult med mange forskjellige forslag :D Saeria, mange gode forslag til førstegangstjenere, det skal være visst! Denne fyren jobber derimot, og får bruke sine egne boksere og håndklær. Men mange gode tips. Thank you - kjør på med flere, hvis noen har..! Det var da så lite, så.
manji Skrevet 6. desember 2003 #13 Skrevet 6. desember 2003 Et innrammet bilde av deg og han sammen? Dette ville jeg ha satt pris på.
Gjest sexysadie Skrevet 6. desember 2003 #14 Skrevet 6. desember 2003 Jeg hadde fått hetta jeg da hvis en kamerat hadde gitt meg ett bilde av oss to sammen....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå