Miki Skrevet 14. oktober 2011 #1 Skrevet 14. oktober 2011 Hei! Jeg har et veldig godt forhold til min bror og min svigerinne. Før var jeg sammen med dem hver helg og lagde "kosemat" og så på film, men ikke nå lenger fordi broren min er på jakt. Jeg har hørt han sagt før at min svigerinne har lyst til å finne på noe sammen med meg (hun har kun en venninne som bor et godt stykke unna). Jeg må si at jeg ser opp til henne, synes hun er pen, perfekt og snill. Hun er glad i dyr og venter barn i mars. Jeg har så lyst til å være sammen med henne på fritiden da jeg ikke har mange venner selv, og kjæresten min bor et stykke unna, så det blir kjedelig å være alene hele tiden. Vi er begge veldig sjenerte, og det virker som det er derfor vi ikke har kontakt. Kunne tenke meg å gå tur med henne av og til, kanskje sitte å snakke litt, lage mat (uten broren min). Jeg vet bare ikke hva jeg skal si. Jeg er så sjenert og føler meg dum som ikke tør å gå tur med henne en gang
Gjest hogwash Skrevet 14. oktober 2011 #2 Skrevet 14. oktober 2011 Hva med å f.eks bake noe "og så ble det så mye til overs, kanskje jeg skal stikke innom med litt?" Bare kreativiteten din som legger begrensninger på hva som funker 2
forum88 Skrevet 14. oktober 2011 #3 Skrevet 14. oktober 2011 Du kan også leie en film å foreslå at dere kan se den sammen, siden dere begge sitter aleine.. Invitere med på kino, si at det er en film du har veldig lyst til å se, men vil ikke gå aleine? Eller bare si rett ut at du ønsker å bli bedre kjent med henne, og at siden dere begge ofte sitter aleine i helgene så kan dere jo holde hverandre med selskap:) Lykke til! Jeg tror nok at uansett hvordan du gjør det, så vil det bli tatt godt imot at du tar det første steget, kanskje hun sitter å funderer på akkurat det samme, hvordan hun skal ta kontakt med deg, også synes hun det er like vanskelig som deg.. Bare hopp i det så går det nok bra;)
AnonymBruker Skrevet 14. oktober 2011 #4 Skrevet 14. oktober 2011 Heldig du. Jeg har to brødre og svigerinnene mine er noenh hekser, rett og slett. Jeg prøvde å bli kjent med de og være litt venninne på en ikke masete måte. Så de sjelden, så ... Spurte en gang iblant om de ville finne på noe, men nei, det ville de ikke. Så sa moren min at man ikke kunne være venninne med svigrinner (altså de som var gift med en jentes brødre.) Men om jeg ble sammen med en mann, som hadde en bror, og denne broren hadde en dame, kunne jeg fint være venninne med henne, fordi vi var inngift begge to. Rart, men sant! Heldigvis har du funnet en snill svigreine
Miki Skrevet 14. oktober 2011 Forfatter #5 Skrevet 14. oktober 2011 Det er ikke jeg som har funnet henne da, men broren min De har likt hverandre siden barnehagen, og ble kjæresten på ungdomsskolen, så jeg kjenner henne ganske godt
Gjest Apophis Skrevet 14. oktober 2011 #6 Skrevet 14. oktober 2011 Det er jo bare til å sende ein sms og spørre om ho vil se film eller finne på noe gøy
AnonymBruker Skrevet 15. oktober 2011 #7 Skrevet 15. oktober 2011 Jeg hadde satt pris på om du bare tok en telefon og spurte hvordan det sto til Og når først den isen er brutt, er det lett å slenge inn et spørsmål om man skal se en film, gå en tur eller finne på noe annet. Er sjenert selv (selv om andre kanskje ikke legger merke til det), og har derfor problemer med å ta den telefonen. Derfor hadde jeg satt veldig pris på om noen ringte meg. Har forresten også to flotte svigerinner som jeg har fått bedre og bedre kontakt med. Men med små barn på alle kanter, full jobb hos alle og hektiske hverdager blir det ikke til at vi ses så ofte.
Nika_83 Skrevet 16. oktober 2011 #8 Skrevet 16. oktober 2011 Jeg gikk bevisst inn for å bli bedre kjent med/venninne med søstrene til kjæresten min. Hun ene er nærmere meg i alder enn hun andre, så har fått bedre kontakt med henne. Nå prates vi forholdsvis ofte og treffes også forholdsvis ofte siden vi bor i samme by Og kjæresten min har fått høre fra søstrene sine at de synes de er blitt mye bedre kjent med meg enn de ble med eksen hans og synes det er veldig koselig Så innsatsen lønte seg visst
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå