Isabella82 Skrevet 14. oktober 2011 #1 Skrevet 14. oktober 2011 Hei Noen av dere som har falt for en kjole som dere ikke kan ha? Dvs en kjole som ikke passer kroppsfiguren deres eller noe, men som for dere er en drømmekjole. Hva har dere gjort i slike tilfeller?
AnonymBruker Skrevet 14. oktober 2011 #2 Skrevet 14. oktober 2011 Ja. Og jeg har kjøpt det også. "skal slanke meg ned i den". Har haugevis av "tynneklær" liggende. Har heldigvis sluttet med det nå. 1
Gjest Solstråla88 Skrevet 14. oktober 2011 #3 Skrevet 14. oktober 2011 Jeg fant drømmekjolen min som er stroppløs, synes det er fint på mange, men ikke meg, da jeg har så store bryster at det er tungt ut. Ingen bh vil holde de på plass. Jeg skal sy på stropper, slik at den holder mye bedre, i tilegg er det langt slep på min, så er redd jeg ville følt at den skled.
AnonymBruker Skrevet 15. oktober 2011 #4 Skrevet 15. oktober 2011 Hmm..jeg prøvde noen kjoler for ett par uker siden, men så falt jeg for en helt annen.Uheldigvis hadde de ikke størrelsen min og damen i butikken mente jeg ikke helt ville passe denne pga kroppsfasong. 94 kg og 162 cm,men kjolen var noe av det nydeligste jeg har sett... typisk..får ikke prøvd den og da sliter jeg enda mer med at jeg ikke vet hvordan den ser ut på meg
Kontormus Skrevet 15. oktober 2011 #5 Skrevet 15. oktober 2011 Reserver deg mot å falle for en bestemt kjole før du har prøvd den. Jeg likte en kjole jeg så i katalog og vurderte å bestille den uprøvd. Men turte ikke. Og godt var det, for da jeg begynte prøvingen viste det seg at jeg på ingen måte kledde den typen kjole jeg hadde sett for meg. Jeg ble mer eller midre overtalt til å ta på en kjole som sto utsillt og som jeg helt hadde oversett. MEN, der var den! WOW!
Samulita Skrevet 15. oktober 2011 #6 Skrevet 15. oktober 2011 Reserver deg mot å falle for en bestemt kjole før du har prøvd den. Jeg likte en kjole jeg så i katalog og vurderte å bestille den uprøvd. Men turte ikke. Og godt var det, for da jeg begynte prøvingen viste det seg at jeg på ingen måte kledde den typen kjole jeg hadde sett for meg. Jeg ble mer eller midre overtalt til å ta på en kjole som sto utsillt og som jeg helt hadde oversett. MEN, der var den! WOW! Nesten helt like historie her. Jeg kunne nok ha gått i den kjolen jeg først falt for på nettsiden til designeren, men problemet var at jeg følte meg litt barnslig i den. Nesten som en 15-åring som leker brud... Da jeg rett etterpå prøvde en kjole jeg i utgangspunktet synes var litt kjedelig, gikk det opp et lys for meg! Plutselig følte jeg meg som en KVINNE! Så ut som en million bucks
Lyra Skrevet 17. oktober 2011 #7 Skrevet 17. oktober 2011 Jeg sto også på nippet til å bestille en kjole på nettet, men da jeg fikk prøve den i salong så jeg at snittet rett og slett ikke var flatterende på meg. Så mitt råd er virkelig å prøve, om ikke de har helt samme kjolen i en salong, så har de nok ganske sikkert en med samme snittet. Kjolen jeg har bestillt meg er en jeg har bladd forbi MANGE ganger, syns den var pen på bildet, men ikke noe utenom det vanlige. Men når jeg fikk den på (som dagens siste, damen hentet den ut fra bakrommet i siste liten før de stengte ) så var den kjempefin!
AnonymBruker Skrevet 19. november 2011 #8 Skrevet 19. november 2011 Jeg har akkurat slanket meg 15 kg og skal tilbake å prøve en kjole damen i butikken sa ikke passet meg.Jeg klarte nemlig ikke gi slipp på tanken
Amens Skrevet 19. november 2011 #9 Skrevet 19. november 2011 Jeg er slank, 170cm og 59Kg, men jeg har en rygg med masse føflekker og ett ganske stort arr. Kan altså ikke ha kjole med bar rygg. Og hva har omtrent 90% av alle kjoler idag? Bar rygg. Har hatt på en del kjoler og formen på de fleste har vert veldig pen, men magien ødelegges hver gang jeg snur meg for å se hvordan de ser ut på ryggen...
Gjest Annaires Skrevet 19. november 2011 #10 Skrevet 19. november 2011 Jeg er slank, 170cm og 59Kg, men jeg har en rygg med masse føflekker og ett ganske stort arr. Kan altså ikke ha kjole med bar rygg. Og hva har omtrent 90% av alle kjoler idag? Bar rygg. Har hatt på en del kjoler og formen på de fleste har vert veldig pen, men magien ødelegges hver gang jeg snur meg for å se hvordan de ser ut på ryggen... Slør dekker jo over en del da
Amens Skrevet 19. november 2011 #11 Skrevet 19. november 2011 Slør dekker jo over en del da Slør er ikke helt meg og jeg ser at mange tar det av utover kvelden, så det blir nok ikke løsningen. Det blir nok en bolero som matcher kjolen^_^ Håper bare jeg finner en bloero som matcher om det blir en sånn blondekjole som jeg liker.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå