Mette Skrevet 6. desember 2003 #1 Skrevet 6. desember 2003 Prøver og laste ned dette programmet, men får opp en feilmelding hver gang, det er ferdig lastet ned. Noen andre som har hatt dette problemet?
~sikka~ Skrevet 6. desember 2003 #2 Skrevet 6. desember 2003 Hvilken feilmelding får du da? hvor har du lastet det ned?
Mette Skrevet 6. desember 2003 Forfatter #3 Skrevet 6. desember 2003 Ja det var det, kommer opp en lite rute der står error. Kan ikke åpne programmet. Mer husker jeg ikke, sletta det. :oops:
~sikka~ Skrevet 6. desember 2003 #4 Skrevet 6. desember 2003 typisk det da. Prøv å laste det ned på nytt her . Hvis du får feilmelding igjen - skriv ned hva den er og post det her :blunke:
Gjest Starya Skrevet 6. desember 2003 #5 Skrevet 6. desember 2003 Dette er et forum der du kan finne masse info om alt som kan gå galt med kazaalite. Her kan du også spørre om råd.
Mette Skrevet 6. desember 2003 Forfatter #6 Skrevet 6. desember 2003 typisk det da. Prøv å laste det ned på nytt her . Hvis du får feilmelding igjen - skriv ned hva den er og post det her :blunke: Det kommer opp: coulden`t load libary OLEPRO32.DLL
~sikka~ Skrevet 6. desember 2003 #7 Skrevet 6. desember 2003 hmmm - prøv å post feilmeldinga inn på det forumet Starya postet her.
Mette Skrevet 6. desember 2003 Forfatter #8 Skrevet 6. desember 2003 hmmm - prøv å post feilmeldinga inn på det forumet Starya postet her. Jepp, får prøve det, gadd bare ikke å registrere meg.
Mette Skrevet 6. desember 2003 Forfatter #10 Skrevet 6. desember 2003 F... ta, får jo ikke poste noe der inne selv om jeg er registrert, får opp en feilmelding der og. Tror jeg holder meg til KG
~sikka~ Skrevet 6. desember 2003 #12 Skrevet 6. desember 2003 Jeg posta spørsmål for deg jeg - men ikke sikkert jeg får svar innen jeg drar fra jobb da - så jeg får kanskje ikke gitt deg svaret før ikveld eller i morgen. Kan kanskje være nyttig å vite hvilket OS du har??
Mette Skrevet 6. desember 2003 Forfatter #13 Skrevet 6. desember 2003 Der fikk jeg også poste, men det gjorde jeg ikke da. Tusen takk ~sikka~, du er en engel. Os, er det oprativsystemet du tenker på? Da har jeg Win 98
Gjest Starya Skrevet 6. desember 2003 #15 Skrevet 6. desember 2003 Svarte på det andre forumet, men tar det her også: Søkte på OLEPRO32 og fant dette: In Kazaa Lite Help >problems and errors: "LoadLibrary() Failed" error when starting Kazaa Lite K++ First thing that you should try is running Ad-aware to clean your system. If that doesn't help, then make sure that the following DLL files are present in you Windows system folder: SHLWAPI.dll KERNEL32.dll USER32.dll GDI32.dll comdlg32.dll WINSPOOL.DRV ADVAPI32.dll SHELL32.dll COMCTL32.dll oledlg.dll ole32.dll OLEPRO32.DLL OLEAUT32.dll WININET.dll WINMM.dll WSOCK32.dll VERSION.dll
Mette Skrevet 6. desember 2003 Forfatter #16 Skrevet 6. desember 2003 Takk, har sittet her og knotet nå, har ikke OLEPRO32.DLL av en eller annen grunn. Tør ikke laste den ned heller, så det får bare være. Jeg har nå lastet ned iMesh og er fornøyd med den. Tusen takk for hjelpen
Mette Skrevet 6. desember 2003 Forfatter #17 Skrevet 6. desember 2003 Der var OLEPRO32.DLL på plass gitt, så nå fikk jeg lastet ned Kazaa også. Utrolig hva man får til med litt tålmodighet.
Gjest Donna Skrevet 7. desember 2003 #19 Skrevet 7. desember 2003 Så flink du er Remyline som greide å ordne dette:) ...jeg blir så oppgitt når jeg ikke får noe til -og så tør jeg ikke å begynne å knote på egenhånd for å laste ned og fikse opp .....For det kan jo hende jeg ødelegger noe sånn at det bare blir værre og hele PC kræsjer... Du er flink
Gjest Anonymous Skrevet 7. desember 2003 #20 Skrevet 7. desember 2003 Av og til må man bare ta sjansen har jeg erfart. Jeg har kræsja systemet noen ganger pga dette, men duverden så mye jeg har lært ved å sitte å fikle selv. Hvis en bare tar backup på forhånd av de viktigste programmene så går det stort sett bra. Skulle en være så uheldig får en jo bare formatere og legge inn systemet på nytt. Da har en jo samtidig fått rydda opp i det meste og kan starte opp med en strøken maskin
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå