Gjest Anonymous Skrevet 16. mai 2002 #1 Skrevet 16. mai 2002 Noen jeg traff i dag fortalte de var bedt i bryllup. Det var søster til han jeg traff som skal gifte seg. Det hadde skapt stor uenighet i familien. Paret som skal gifte seg besøker aldri bror og svigerinne. De husker aldri på tanteungene. Hører ikke noe til gebursdag ol. Så får de invitasjon, antagelig taktogtone innvitasjon. Så kommer striden, svigerinnen har ikke tengt seg i bryllupet. Han må gå alene. Skal hun gå for syns skyld? For øvrig fam? Blir ikke aktuelt å spille skuespill sier hun. Hva syns dere?
*nora* Skrevet 16. mai 2002 #2 Skrevet 16. mai 2002 Synes ikke hun trenger å gå hvis hun ikke føler for det, da kan man jo risikere hun ødelegger hele bryllupet, med å være sur og grinete, og bitter. Man MÅ jo ikke gå i et bryllup, tross alt er det frivillig. Bare takke nei på en fin måte, gjerne komme opp med en veldig god unnskyldning, for brudeparets skyld!
Cilie2003 Skrevet 16. mai 2002 #3 Skrevet 16. mai 2002 Hun bør definitivt holde seg hjemme!! Selvom de ikke har særlig god kontakt med hennes svigerfamilie, er det ikke noe poeng å gå dit for å spolere det. En hver har rett til å kose seg på bryllupsdagen sin, og dersom det kommer familie (inngiftet eller ikke) og bare sitter å surmuler og er tverr, så ødelegger jo det for brudeparet!! Jeg sier ikke at hun ikke har noen grunn til å være sur/lei seg, for jeg kjenner ikke saken mer enn det du beskriver, men allikevel! JEg hadde definitivt holdt meg unna. Dersom forholdet er så dårlig fra før, så kan det jo nesten umulig gjøre det noe værre!!!12
Tussilago Skrevet 18. mai 2002 #4 Skrevet 18. mai 2002 Jeg hadde også holdt meg hjemme hvis det var uvennskap i familien, kan fort bli ukoselig hvis noen får for mye å drikke og tungebåndene blir litt løsere. Hadde ikke tatt den sjansen
Leia Skrevet 18. mai 2002 #5 Skrevet 18. mai 2002 Noen foreldre ser bare ikke at andre har liv som er rimelig hektiske, og at deres gullunger ikke er center of the universe for tanter og onkler... Høres for min del ut som om dette er irritasjon de har sittet inne med? Hvis man er så til de grader skuffet over noen så burde man være voksen nok til å ta det opp med dem før det går så langt. Denne svigerinnen høres surmaget, umoden og egoistisk ut!
Leia Skrevet 18. mai 2002 #6 Skrevet 18. mai 2002 Noen foreldre ser bare ikke at andre har liv som er rimelig hektiske, og at deres gullunger ikke er center of the universe for tanter og onkler... Høres for min del ut som om dette er irritasjon de har sittet inne med? Hvis man er så til de grader skuffet over noen så burde man være voksen nok til å ta det opp med dem før det går så langt. Denne svigerinnen høres surmaget, umoden og egoistisk ut!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå