Gjest Kim Skrevet 14. oktober 2011 #2 Skrevet 14. oktober 2011 Jeg tror de jentene kan suge bedre enn de fleste, sjekk de munnene!
pandabear Skrevet 14. oktober 2011 #3 Skrevet 14. oktober 2011 Uff. Nei, i mine øyne ser de ikke bra ut. Enig med deg her T, at du hadde vært mye penere naturlig. 2
juliane Skrevet 14. oktober 2011 #4 Skrevet 14. oktober 2011 John Fredriksen er vel ikke akkurat det jeg ville beskrevet som "en kjekk mann", men hver sin smak... 6
challenger Skrevet 14. oktober 2011 #5 Skrevet 14. oktober 2011 De ser så operert og oversminket ut.. Ser egentlig ut som om de er mye eldre enn de faktisk er. 3
Gjest Cecilia L Skrevet 14. oktober 2011 #6 Skrevet 14. oktober 2011 De ser så operert og oversminket ut.. Ser egentlig ut som om de er mye eldre enn de faktisk er. Enig. De mangler rett og slett ungdommelig friskhet. De er jo bare i 20-årene, er de ikke? 1
Ethereal Skrevet 14. oktober 2011 #7 Skrevet 14. oktober 2011 Touch of drag, som de sa på Martin Beyer Olsen Live på P3... 4
challenger Skrevet 14. oktober 2011 #8 Skrevet 14. oktober 2011 Enig. De mangler rett og slett ungdommelig friskhet. De er jo bare i 20-årene, er de ikke? Jo tror de er 27-28år.
AnonymBruker Skrevet 14. oktober 2011 #9 Skrevet 14. oktober 2011 Jeg klarer ikke å ta de jentene seriøst med botox-trutmunn og oversminket og for stor utringning med tanke på at dette er en pressekonferanse der de representerer Frontline. De ser ut som to blondiner i ordets beste negative betydning. Ingen profesjonell utstråling der. 3
Djungelvrål Skrevet 14. oktober 2011 #12 Skrevet 14. oktober 2011 Synes litt synd på hu laveste...hu er prikk lik faren..
AnonymBruker Skrevet 15. oktober 2011 #14 Skrevet 15. oktober 2011 De er ikke noe pene. DESVERRE ligner de på faren.. og han er ikke kjekk........
AnonymBruker Skrevet 15. oktober 2011 #15 Skrevet 15. oktober 2011 Jeg tror de jentene kan suge bedre enn de fleste, sjekk de munnene! Nå er ikke jeg mann, men det er da ikke selve leppene som lager "suget"...det er munnhulen, og det har de aller fleste skulle jeg tro. Aner ikke hvordan de så ut i opprinnelsen, men det ser ut til at de har blitt puttet inn i kverna og har gjennomgått "forvandlingen". Ikke aner jeg hvorfor noen syns at det er attraktivt å ta bort all personlighet for å se ut som alle de andre oppblåsbare menneskene.
Gjest Survival Skrevet 15. oktober 2011 #16 Skrevet 15. oktober 2011 Jeg mener at folk burde holde seg for god til å diskutere andre mennesker man ikke kjenner på den måten. 3
Gjest MorAase Skrevet 15. oktober 2011 #18 Skrevet 15. oktober 2011 Fredriksen er en driftig forretningsmann!
AnonymBruker Skrevet 15. oktober 2011 #19 Skrevet 15. oktober 2011 Hvorfor det, Survival? Mennesker som styrer fælt med sitt ytre gjør det for å bli sett. Når folk ser "kunstig vakre mennesker" prater de ofte om det, fordi de mener forskjellige ting om det. Noen liker det, noen liker det ikke. Er det ondskapsfullt snakk fordi om en ikke har samme skjønnhetsverdier som disse to jentene? Jeg syns ikke det.
Gjest Survival Skrevet 15. oktober 2011 #20 Skrevet 15. oktober 2011 Hvorfor det, Survival? Mennesker som styrer fælt med sitt ytre gjør det for å bli sett. Når folk ser "kunstig vakre mennesker" prater de ofte om det, fordi de mener forskjellige ting om det. Noen liker det, noen liker det ikke. Er det ondskapsfullt snakk fordi om en ikke har samme skjønnhetsverdier som disse to jentene? Jeg syns ikke det. Fordi jeg mener at døtrene til Fredriksen ikke har satt seg selv i en posisjon til å bli dømt. At man tar operasjoner i hytt og pine og har en far som er en kjendis forretningsmann, er ikke "gyldig" grunn til å dømme døtrene. Mener jeg. Jeg sier ikke at dere som diskuterer utseende på disse jentene mener det ondskapsfullt, kanskje tvert imot. Men jeg kan bare sette meg inn i deres situasjon og føle hva jeg tror de ville følt om de leste denne tråden. Total slakt av utseende og følelsen av at alle andre mener man er stygg, kan ikke være en god følelse. Dessuten... det må være en eller annen grunn til at disse døtrene har tatt de operasjonene de har! Nå er dette en annen diskusjon, men er det ikke sannsynlig at det ligger en annen psykisk årsak bak operasjonene? Dårlig selvtillit, forverret selvbilde eller kanskje et høyt forventningspress til utseende sitt...? Jeg tror ikke disse kommentarene her vil gjøre situasjonen bedre, for å si det sånn. 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå