AnonymBruker Skrevet 14. oktober 2011 #1 Skrevet 14. oktober 2011 For noen dager siden la jeg merke til at jeg mangler mange vipper midt på det ene øyet. Dettte synes veldig når jeg har på maskara:( Vil de vokse ut igjen eller er de borte for alltid? Jeg skjønner ikke hvordan dette skjedde da jeg ikke klør hardt i øyet og heller ikke gjorde noe spessielt for at vippene skal falle ut. Håper på svar dette er utrolig irriterende:( Noe som har opplevd dette?
Chocoholic Skrevet 14. oktober 2011 #2 Skrevet 14. oktober 2011 For noen dager siden la jeg merke til at jeg mangler mange vipper midt på det ene øyet. Dettte synes veldig når jeg har på maskara:( Vil de vokse ut igjen eller er de borte for alltid? Jeg skjønner ikke hvordan dette skjedde da jeg ikke klør hardt i øyet og heller ikke gjorde noe spessielt for at vippene skal falle ut. Håper på svar dette er utrolig irriterende:( Noe som har opplevd dette? Jeg har selv aldri opplevd at vippene har falt ut av seg selv, men for noen år siden så skulle jeg gjøre meg klar for å gå ut og som vanlig skulle jeg bruke vippetang for å gi vippene en fin bøy. Mens jeg holder på "sklir" hånda eller noe, aner ikke hva som skjedde, og så rev jeg ut alle vippene i indre vippekrok på venstre øye. Hvem skulle ha trodd at et så lite område kunne gjøre så vondt? men ja, de har nå vokst ut igjen av seg selv etter det og tok ikke så lang tid heller. Jeg har ikke like mange der som tidligere, dessverre, men ikke noe man legger merke til. Jeg foreslår at du venter og ser hva som skjer, men mister du flere ville jeg tatt en tur til legen for å være sikker på at det ikke er en infeksjon eller noe slikt. KAn være du reagerer på et sminkeprodukt eller at eyeliner/maskara har blitt gammel. Uansett tror jeg du kan gjøre regning med at de vokser ut igjen. Beklager at jeg ikke kan være til mer hjelp enn det.
AnonymBruker Skrevet 15. oktober 2011 #3 Skrevet 15. oktober 2011 Jeg har selv aldri opplevd at vippene har falt ut av seg selv, men for noen år siden så skulle jeg gjøre meg klar for å gå ut og som vanlig skulle jeg bruke vippetang for å gi vippene en fin bøy. Mens jeg holder på "sklir" hånda eller noe, aner ikke hva som skjedde, og så rev jeg ut alle vippene i indre vippekrok på venstre øye. Hvem skulle ha trodd at et så lite område kunne gjøre så vondt? men ja, de har nå vokst ut igjen av seg selv etter det og tok ikke så lang tid heller. Jeg har ikke like mange der som tidligere, dessverre, men ikke noe man legger merke til. Jeg foreslår at du venter og ser hva som skjer, men mister du flere ville jeg tatt en tur til legen for å være sikker på at det ikke er en infeksjon eller noe slikt. KAn være du reagerer på et sminkeprodukt eller at eyeliner/maskara har blitt gammel. Uansett tror jeg du kan gjøre regning med at de vokser ut igjen. Beklager at jeg ikke kan være til mer hjelp enn det. Takk for svar cohoholic så snill du er. Jeg håper bare de vokser ut for det er så forferdelig stygt:(
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå