Gå til innhold

FRPs meninger oftest i media

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg hørte på 15-nyhetene på P4 hvor de åpnet med at "Fremskrittspartiet mener..." også noe med en sak om at skiltningen i Oslo bør fjernes siden politiet ikke finner regler slikt at de kan ta dem som bryter fartsgrensa, og dermed gir det en negativ innstilning til skilter. Fikk ikke med meg hele dealet, men noe slikt i hvertfall.

Her om dagen leste jeg på nett at "Fremskrittspartiet mener..." også det de mener om den nye røykeloven.

Og slikt skjer støtt og stadig. Jeg leser ofte om fra FRP mener om saker og ting, og svært sjelden om noen andre partier. Hva kommer dette av? Er politikerne i FRP raskere ute med sine meninger eller er det media som sorterer at de vil ha med FRP? Er det positivt eller negativt for partiet?

Dette er ingen kritikk mot FRP, jeg er selv medlem i FPU og stortrives. :hoppendeglad: Jeg bare lurer på om noen har svar.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

FrP er et populistisk parti, og det er populistiske og kontroversielle partier som er mest "interessant" å høre om.

Skrevet

Trolig fordi de ofte går ut med meninger som strider litt mot den gemene hop. De tør å fronte saker som strider en del mot normen i samfunnet. Ved å skille seg ut får de oppmerksomhet.

• Liker 1
Skrevet

Ja, det er ikke så mange andre partier som faktisk tør å ta kontroversielle standpunkter.

Når det er sagt, kommer det utrolig mye tåpelig pjatt fra det partiet. Av og til blir det litt for mye av det gode.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...