forum88 Skrevet 14. oktober 2011 #1 Skrevet 14. oktober 2011 Noen gløgginger som kan forklare med hvordan jeg får dette til? Jeg har klart det før på den tidligere Word jeg har hatt, men finner det ikke på denne.. Hjelper ikke at den er på engelsk heller:p
Gjest Survival Skrevet 14. oktober 2011 #3 Skrevet 14. oktober 2011 Nå ser jeg at du fant ut av det, men kan komme med et tips Det kan være smart å ha et mal word-dokument liggende på PC-en som har riktig linjeavstand, skriftstørrelse, skrifttype og lignende slik at man har det og kjapt kan åpne det når man skal levere oppgaver eller noe. Det foreligger jo krav til disse tingene hos de fleste universitet og høgskoler. Typisk er jo f.eks. skriftstørrelse 12 og linjeavstand 1,5.
forum88 Skrevet 14. oktober 2011 Forfatter #4 Skrevet 14. oktober 2011 Nå ser jeg at du fant ut av det, men kan komme med et tips Det kan være smart å ha et mal word-dokument liggende på PC-en som har riktig linjeavstand, skriftstørrelse, skrifttype og lignende slik at man har det og kjapt kan åpne det når man skal levere oppgaver eller noe. Det foreligger jo krav til disse tingene hos de fleste universitet og høgskoler. Typisk er jo f.eks. skriftstørrelse 12 og linjeavstand 1,5. Lur idè, takk for den;)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå