KaDust Skrevet 14. oktober 2011 #1 Del Skrevet 14. oktober 2011 Og da mener jeg low waist som i at den sitter på hoftene og ikke over. Noen som vet om det går an å få kjøpt noen sånne bukser noe sted? Min siste driver å rakner nå, og jeg hater å gå med bukser som går over hoftene. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SmallTalk Skrevet 14. oktober 2011 #2 Del Skrevet 14. oktober 2011 Mango har. Diesel og Lee burde også ha, og det er mulig at Curved ID fra Levis også er sånn. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
KaDust Skrevet 14. oktober 2011 Forfatter #3 Del Skrevet 14. oktober 2011 Hmm, okey takk for tips Noe som ikke koster flesk da? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Survival Skrevet 14. oktober 2011 #4 Del Skrevet 14. oktober 2011 Kjøpte meg akkurat ei low waist bukse på Bikbok. Ja Bikbok faktisk... trodde aldri jeg skulle finne noe jeg likte der, men buksa satt som et skudd, så ut som at den var av god kvalitet og hadde en grei pris Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
grancanaria Skrevet 14. oktober 2011 #5 Del Skrevet 14. oktober 2011 De har nettopp fått inn en ny variant på bikbok som heter kick, spør etter den! Den koster 499 Og finnes i flere fine farger, den sitter perfekt over rumpa! Det den er laget for!! favorittjeans! :* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SmallTalk Skrevet 14. oktober 2011 #6 Del Skrevet 14. oktober 2011 Hmm, okey takk for tips Noe som ikke koster flesk da? Mango sine ligger på rundt 349-449 kr. Kick fra BikBok så ikke spesielt lave ut i livet når jeg kikka på de tidligere i uka. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. oktober 2011 #7 Del Skrevet 14. oktober 2011 Levis 603, Levis curve id modern (slight, demi eller bold), Lee (scarlett?), J Brand Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
challenger Skrevet 15. oktober 2011 #8 Del Skrevet 15. oktober 2011 Jeg er veldig fornøyd med topshop sine jeans low waist. Eneste jeansen som sitter bra på meg iallefall. Da må du til utlandet da, så det blir kansje litt vanskelig. Prisen på de synes jeg er helt perfekt for jeans også ligger rundt 400-700kr. Skal hamstre med meg noen når jeg reiser til England snart Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
KaDust Skrevet 16. oktober 2011 Forfatter #9 Del Skrevet 16. oktober 2011 På TopShop må jeg på "Tall"-avdelingen, og når jeg var i England i September hadde de ingen low waist der som var lange nok. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. oktober 2011 #10 Del Skrevet 16. oktober 2011 Jeg kjøpte meg nylig Bik Boks "Kick", og selv om jeg er fornøyd med buksa er den ikke det jeg vil kalle low-waist. Vil heller si at den er ca. midt i mellom low- og high-waist. Er også ute etter low-waist-bukser, og det eneste stedet jeg har funnet det de siste årene er på Vero Moda/ONLY. Problemet der er bare at for tiden har de fleste (om ikke alle) low-waist-buksene jeg har funnet der, vært bukser med litt sleng i (og jeg vil ha low-waist som er veldig tettsittende, også nede på beina). Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Shinana Skrevet 16. oktober 2011 #11 Del Skrevet 16. oktober 2011 Miss Sixty har flere modeller. Både de som sitter stramt hele veien, og de som har litt vidde i bena. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. oktober 2011 #12 Del Skrevet 16. oktober 2011 Tommy Hilfiger har en modell som er lav i livet, sitter på hoftene Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Trine Louise Skrevet 17. oktober 2011 #13 Del Skrevet 17. oktober 2011 Jeg har ikke råd til dyre merkejeans, men kjøper jeans her. Er veldig fornøyd, spesiellt med BT jeansene.. Passer meg som hånd i hanske Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå