Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei jeg trenger litt hjelp med ballkjole, er det noen som vet hvor man kan få en spesialsydd kjole?

Få noen til å sy en kjole som jeg bestemmer selv hvordan skal se ut. Er det noen som vet om en sån butikk? Helst i Oslo eller Akershus (eller nærheten)

Det kan ikke ta mer en 3 månder å lage, ballet er i Januar.

Hjelp!! :sukk:

Videoannonse
Annonse
Gjest snoopy_93
Skrevet

Jeg bestilte skreddersydd fra USA. anbefales ikke da perlene og pynten på kjolen datt av etter 2gangers pent bruk + at korsettet synger på siste verset.

Har du søkt på nettet?

Skrevet

Jeg har søkt over alt, men finner ikke no.

Har sendt mail til Tina Ritzi men hun har ikke svart meg :trist:

Gjest Lille-pus
Skrevet

Jeg har søkt over alt, men finner ikke no.

Har sendt mail til Tina Ritzi men hun har ikke svart meg :trist:

Da ringer du. Tlf nr. er oppgitt på firmaets hjemmeside.

Skrevet

Er det seriøst vanlig å få skreddersydde kjoler til et ball? Hva slags ball er det snakk om? Juleball på videregående eller noe?

• Liker 3
Skrevet

Det er nyttårsball i 10. klasse. Er ikke vanlig men man vill jo gå helt ut siden det ikke er ball hver eneste dag :)

Skrevet

Det er nyttårsball i 10. klasse. Er ikke vanlig men man vill jo gå helt ut siden det ikke er ball hver eneste dag :)

:sjokkert:

• Liker 5
Gjest BettyBoop28
Skrevet (endret)

Hei jeg trenger litt hjelp med ballkjole, er det noen som vet hvor man kan få en spesialsydd kjole?

Få noen til å sy en kjole som jeg bestemmer selv hvordan skal se ut. Er det noen som vet om en sån butikk? Helst i Oslo eller Akershus (eller nærheten)

Det kan ikke ta mer en 3 månder å lage, ballet er i Januar.

Hjelp!! :sukk:

De har ikke agape i oslo? De har mange fine. Aner ikke om de skreddersyr men...

Og så er det jo brudesalonger. De pleier jo å selge andre selskapskjoler og og de skreddersyr jo...trodde jeg.

http://agape-brud.no/butikker/agape-oslo/

Endret av BettyBoop28
Skrevet

Dette må være det mest provoserende innlegget i den mest provoserende tråden jeg noen gang har lest.

Stakkars, stakkars, stakkars deg ts. Dette er det verste jeg har lest på lenge.

• Liker 3
Gjest BettyBoop28
Skrevet

Dette må være det mest provoserende innlegget i den mest provoserende tråden jeg noen gang har lest.

Stakkars, stakkars, stakkars deg ts. Dette er det verste jeg har lest på lenge.

Hvorfor er det synd på henne? fordi foreldrene har råd til å kjøpe kjolen til henne? Jeg ser igrunn heller ikke helt poenget med å ha skreddersydd kjole til flere tusen på skoleball i 10 klasse, men synd på henne er det da ikke. Dessuten spurte hun om råd om hvor hun fikk tak i ballkjole og da kan man enten gi råd eller la være å svare..

• Liker 1
Skrevet

Hvorfor er det synd på henne? fordi foreldrene har råd til å kjøpe kjolen til henne? Jeg ser igrunn heller ikke helt poenget med å ha skreddersydd kjole til flere tusen på skoleball i 10 klasse, men synd på henne er det da ikke. Dessuten spurte hun om råd om hvor hun fikk tak i ballkjole og da kan man enten gi råd eller la være å svare..

Helt enig med deg:) Mange som er misunnelige her... Uansett så kan jeg anbefale deg å titte innom nettsiden lightinthebox.com. Der kan du velge både farge og legge til dine egne mål. Veldig mange fine kjoler der synes jeg iaf. Også kan du jo ta en kjapp titt på Ebay:) mange selgere ser som selger kjoler etter mål :) Fysiske butikker derimot har jeg ikke noen tips til :( Forresten hvis det skulle skje at du bestiller/ kjøper en kjole som ikke passer eller du ikke er fornøyd med kan du jo ta den med til en skredder. Evt. kunst og håndtverkslinjen der du bor for å fikse å den?

Skrevet

Klart å finne en som ville sy meg kjole, hun er bekjent av min bestemor. Hun skal bare ha ca. 4000 kr. Er en del men har sagt at jeg skal bruke den til neste ball også. Til vidregående.

Skrevet

Helt enig med deg:) Mange som er misunnelige her... Uansett så kan jeg anbefale deg å titte innom nettsiden lightinthebox.com. Der kan du velge både farge og legge til dine egne mål. Veldig mange fine kjoler der synes jeg iaf. Også kan du jo ta en kjapp titt på Ebay:) mange selgere ser som selger kjoler etter mål :) Fysiske butikker derimot har jeg ikke noen tips til :( Forresten hvis det skulle skje at du bestiller/ kjøper en kjole som ikke passer eller du ikke er fornøyd med kan du jo ta den med til en skredder. Evt. kunst og håndtverkslinjen der du bor for å fikse å den?

WOW...Misunnelses kortet ble dratt fram igjen. Jenta går i 10klasse og burde lære seg verdien av penger. Dette er bare lattelig.

• Liker 4
Skrevet

Klart å finne en som ville sy meg kjole, hun er bekjent av min bestemor. Hun skal bare ha ca. 4000 kr. Er en del men har sagt at jeg skal bruke den til neste ball også. Til vidregående.

• Liker 2
Gjest BettyBoop28
Skrevet

Så flott:) Da ordna det seg.

• Liker 1
Gjest BettyBoop28
Skrevet

WOW...Misunnelses kortet ble dratt fram igjen. Jenta går i 10klasse og burde lære seg verdien av penger. Dette er bare lattelig.

Da er det vel like ille med jenter som får bunad til flere tusen til konfen da?

Skrevet

Da er det vel like ille med jenter som får bunad til flere tusen til konfen da?

Dem bruker man da resten av livet?

Jeg leiet kjole på russeballet husker jeg. De gjør kanskje ikke det lengre eller?

Gjest BettyBoop28
Skrevet

Dem bruker man da resten av livet?

Jeg leiet kjole på russeballet husker jeg. De gjør kanskje ikke det lengre eller?

Jeg bruker så og si aldri bunaden min. den henger og støver i skapet.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...