AnonymBruker Skrevet 14. oktober 2011 #1 Skrevet 14. oktober 2011 Jeg ser plutselig helt andres folks bilder etc på min vegg fordi venner av meg(vi er da ikke felles venner) kommenterer på dem. Det er jeg ikke interessert i, og jeg vil iallefall ikke at de skal kunne se mitt. Kan jeg ordne dette selv? Det er sikkert tatt opp hundre ganger før, men jeg fikk bare opp masse irrelevant når jeg søkte.....
Jade Skrevet 29. oktober 2011 #4 Skrevet 29. oktober 2011 Jeg ser plutselig helt andres folks bilder etc på min vegg fordi venner av meg(vi er da ikke felles venner) kommenterer på dem. Det er jeg ikke interessert i, og jeg vil iallefall ikke at de skal kunne se mitt. Kan jeg ordne dette selv? Det er sikkert tatt opp hundre ganger før, men jeg fikk bare opp masse irrelevant når jeg søkte..... Vet posten er "gammel", men du ser ikke bildene på din vegg. Du ser bildene på nyhetsoppdateringen. Du ser også bildene fordi vennene dine kommenterer på bilder som du har tilgang til (fordi de har "slakke" privatinnstillinger). Bare pass på at dine egne ting er private, og ikke kommenter på andres ting som du ikke vil at andre skal lese.
lilleGrethe Skrevet 2. november 2011 #5 Skrevet 2. november 2011 Med de nye gruppene, kan du nå gruppere folk du har godkjent som venner (men som du ikke vil vise noe til) i en "Restricted"-liste. Da vil de bare se det du har satt som offentlig informasjon. Hva som er offentlig, setter du i personverninnstillingene.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå