Gjest Anonymous Skrevet 6. desember 2003 #1 Skrevet 6. desember 2003 Du trenger virkelig ikke å kjøpe dyre apparater for å trene hjemme! Jeg har en ministepper med håndtak, som jeg kjøpte til 1000 kroner og den er bare super! Fordelen med slik step er at du trener ikke så hardt og kan derfor holde på lenger. Etter 50 minutter på den er jeg faktisk svett, men ikke Utslitt, derfor kan jeg trene ofte! Vanligvis når jeg trener i studio er jeg ødelagt i flere dager etterpå fordi jeg trener for hardt..det viktigste er jo å øke aktivitetsnivået jevnt over og med en slik dings stående i stua kan man fort forbrenne et par julekaker, mens man venter på middagen! Hehe Sara.
Saeria Skrevet 6. desember 2003 #2 Skrevet 6. desember 2003 Ikke dumt. Hvor kjøpte du den? Jeg har alltid følt meg litt uglesett på treningssentre, så da hadde det vært genialt å steppe hjemme til min egen musikk. :D Jeg har ikke noe ønske om å slanke meg, bare trene rumpe og lår til de er litt fastere.
Mrs.H Skrevet 6. desember 2003 #3 Skrevet 6. desember 2003 Jeg kjøpte en ministepper fra ellos i fjor. Den har ikke håndtak men bra motstand og er stabil sånn at man ikke trenger å holde i noe. Tror jeg betalte rundt 500,- for den. Brukte den mye og den hjalp meg faktisk veldig til å komme i form. Etter en stund (etterhvert som formen ble bedre) turde jeg å gå på treningssenteret så nå står den bare i boden og støver ned men jeg vil absolutt anbefale en sånn.
jente|20 Skrevet 6. desember 2003 #4 Skrevet 6. desember 2003 jeg også har en sånn i fjor hadde jeg mange 20min økter på den, og så vel resultater på 1-2mnd.. har vel blitt litt latere nå, men den funker iallefall :D
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå