AnonymBruker Skrevet 14. oktober 2011 #1 Skrevet 14. oktober 2011 Åh, må bare ROPE UT av glede og dele den med alle!!! :D Synes jeg har vært SÅ heldig og dette gikk over all forventning. Jeg bor i Trondheim og her er leieprisene noen av de høyeste i landet. En leilighet med 2 soverom ligger somregel rundt 8500 og opp, uansett om det er utenfor byen. Jeg skal nå flytte ut etter samlivsbrudd, meg og min 15 mnd gamle sønn. Alt har vært så dyrt, og jeg så for meg en tilværelse på 40 kvadrat med 1 soverom og å måtte ta buss fram og tilbake til barnehagen han går i. Hengte opp en lapp på butikken her vi bor nå, i forbifarta. Klusset noe ned på en side jeg rev ut av matteboka mi. Det er det LURESTE jeg har gjort!!!!!!! Ble kontaktet av en mann som skulle leie ut kjellerleiligheten sin. 100 kvadrat, 2 soverom, 2 boder, spisestue, stue med stor muret peis, vaskerom, kjøkken og eget matrom!! Og han skulle ikke ha mer enn 6000 kr i mnd INKLUDERT strøm! Varme i alle gulv, stor hage som tilhører huset og huset ligger "vegg i vegg" med bymarka Og en stor utebod jeg kan ha vogna i. Og det beste, det ligger bare 300 meter lengre vekke fra barnehagen enn der vi bor nå... :D Var og så på den i går og FIKK DEN!!!! JEG ER HELT FRA MEG AV LYKKE!! Måååå bare dele det, håper ingen blir sure... Helt utrolig at det skulle gå an å finne noe sånt i Trondheim.. Jeg er målløs...!! HENG OPP LAPP PÅ BUTIKKEN, FOLKENS 7
Satellites Skrevet 14. oktober 2011 #2 Skrevet 14. oktober 2011 Gratulerer :-D ANbefales også å sette annonse i de lokale avisene :-)
MissMas Skrevet 16. oktober 2011 #6 Skrevet 16. oktober 2011 Gratulerer så mye! Kan tenke meg at det var en lettelse!
Surriball Skrevet 16. oktober 2011 #7 Skrevet 16. oktober 2011 Wow, så herlig, og SÅ BILLIG! Gratulerer! :D
Gjest Lille-pus Skrevet 16. oktober 2011 #9 Skrevet 16. oktober 2011 Så flott ! En haug med store, varme gratulasjoner sendes herfra :)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå