Gjest Gutt22 Skrevet 8. desember 2003 #21 Skrevet 8. desember 2003 Jeg synes ikke størrelsen har så mye å si (hvis den ikke er EKSTREMT liten da..). Det er viktigere at han vet hvordan han skal bruke det han har fått tildelt! Når det er sagt så er jeg egentlig fornøyd med å være jente... :blunke: Hva mente du med det? At dette er en ting du ihvertfall slipper å bekymre deg for, liksom?
Nusse Skrevet 9. desember 2003 #23 Skrevet 9. desember 2003 Men å si at det ikke er størrelsen det kommer an på' date=' nytter jo ikke, for det tror ikke dere menn på uansett... :-?[/quote'] Også går jenter rundt og tror at vi vil ha Pam Anderson bryster...... Tragisk!
~sikka~ Skrevet 9. desember 2003 #24 Skrevet 9. desember 2003 Jeg synes ikke størrelsen har så mye å si (hvis den ikke er EKSTREMT liten da..). Det er viktigere at han vet hvordan han skal bruke det han har fått tildelt! Når det er sagt så er jeg egentlig fornøyd med å være jente... :blunke: Eller EKSTREMT stor - for det er ikke godt hvis den er for stor heller.
Gjest glamourgirl Skrevet 9. desember 2003 #25 Skrevet 9. desember 2003 Jeg er jente og jeg tror ikke det. Jeg begynner å tro at det er jenta og ikke puppene som er viktigst. Selv har jeg store pupper, som noen av dere muligvis har fått med dere :oops: , og for meg har det ikke vært en udelt glede. Absolutt ikke!
Gjest Anonymous Skrevet 9. desember 2003 #26 Skrevet 9. desember 2003 Nei, må si meg enig der ja! Har store pupper, og har til tider ønsket dem mindre... :oops:
~Frk Amalie~ Skrevet 9. desember 2003 #27 Skrevet 9. desember 2003 Den over var fra meg, som IGJEN glemte å logge meg inn.. :oops:
HanneLou Skrevet 10. desember 2003 #28 Skrevet 10. desember 2003 Ja, det er noen som er FOR små... Hvem går ikke å tenker litt på en (passe stor) inne i mellom... Vel, jeg har vært borti en, som jeg ikke husket på før temaet "For liten" dukket opp... Vel, flere dukker vel opp i en slik situasjon. Men jeg lurer litt på en ting... Hva sier man til mannen da? Sorry? Du er for liten? :-? :-? :-? :-? :-?
Kevin Skrevet 11. desember 2003 #29 Skrevet 11. desember 2003 "Sorry, du er for liten", er nok ikke å anbefale. Det kan være totalt ødeleggende for en fyr. Han vil definitivt tenke på den kommentaren hver gang han kler av seg foran ei jente i lang, lang tid etterpå.... Det er det jo leit om du ødelegger for ei jente som synes det han har er det beste i hele verden, synes du ikke? Dere er like forskjellige som oss gutta, ikke glem det. Ei venninne av meg er rimelig lita der nede, og må ha en liten fyr for å i det hele tatt få det til. Da er det jo synd om disse er totalt nervevrak når hun treffer dem, på grunn av slike kommentarer nevnt over. Nei, jenter, vi er født sånn, og vi kan ikke gjøre noe med det. DERE kan trene...
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå