Gjest gatle Skrevet 6. desember 2003 #1 Skrevet 6. desember 2003 Lurer på kanskje en litt spør ting. Det diskuteres jo penisstørrelser her, slik som mange andre steder. Lurte på.. har noen av dere (jenter) vært borti en som har så liten at han ikke har klart å "bunne" dere? Lurer litt :-) hilsen gatle
~sikka~ Skrevet 6. desember 2003 #4 Skrevet 6. desember 2003 Ja - men det er jo ikke om å gjøre å bli bunnet heller da. Jeg synes hvertfall ikke at det er noe godt.
Gjest zilje Skrevet 7. desember 2003 #5 Skrevet 7. desember 2003 typen min har veldig liten, han treffer meg ikke helt inn nei. hadde jo kjent hvis han gjorde det. men synes ikke det er noen stor hinder, det er deilig uansett;-)
Joplaya Skrevet 7. desember 2003 #6 Skrevet 7. desember 2003 Møtte på en slags lillefing en gang, en dame-størrelse-lillefing :-? Dessverre møtte jeg på den to ganger... Og det er min definisjon på for liten...
PREDATOR Skrevet 7. desember 2003 #7 Skrevet 7. desember 2003 Er det ikke en fordel at han ikke bunner helt da? Er ikke det ganske så vondt da??? :klø:
Gjest sexysadie Skrevet 7. desember 2003 #8 Skrevet 7. desember 2003 Ja, men d er ikke alltid like bra å bli #bunnet#
Gjest Madam Felle Skrevet 7. desember 2003 #10 Skrevet 7. desember 2003 Er det ikke en fordel at han ikke bunner helt da? Er ikke det ganske så vondt da??? :klø: Jo det er ondt.
Gjest glamourgirl Skrevet 8. desember 2003 #11 Skrevet 8. desember 2003 Jo, jeg har truffet på en som var så liten at jeg trodde det var en spøk. Spesielt fordi han hadde skrytt uhemmet på forhånd. Han var en utrolig dårlig elsker. Jeg kunnet dermed lett trukket den konklusjonen at liten pikk, betyr dårlig elsker... Meeeeeeen, jeg har også truffet en ganske liten en, som satt på en god elsker... Men å si at det ikke er størrelsen det kommer an på, nytter jo ikke, for det tror ikke dere menn på uansett... :-?
Suzy Skrevet 8. desember 2003 #12 Skrevet 8. desember 2003 Ja... :-? Ett tilfelle av så liten at jeg egentlig ikke var sikker på om han var der eller ikke... Det var en gigantisk nedtur fordi han (som i Glammys tilfelle) var veldig sikker på egne evner som elsker og disse evnene viste seg å være at han kunne knulle som en kanin... Forøvrig har jeg vært borti flere som ikke har "bunnet" meg og det har absolutt ikke gjort noe. Tvert i mot er det ganske flott å ikke måtte ta smerte-hensyn når man har seg Kan åpne for spennende stillinger og litt villere saker...
Gjest glamourgirl Skrevet 8. desember 2003 #13 Skrevet 8. desember 2003 Ja... :-? Ett tilfelle av så liten at jeg egentlig ikke var sikker på om han var der eller ikke... Det var en gigantisk nedtur fordi han (som i Glammys tilfelle) var veldig sikker på egne evner som elsker og disse evnene viste seg å være at han kunne knulle som en kanin... Forøvrig har jeg vært borti flere som ikke har "bunnet" meg og det har absolutt ikke gjort noe. Tvert i mot er det ganske flott å ikke måtte ta smerte-hensyn når man har seg Kan åpne for spennende stillinger og litt villere saker... :o Kanin, ja Ler meg ihjel! Det var akkurat det jeg tenkte også, og Guuuuuuuuud Så moro med kaninknulling... Yes Yes Yes Er det så ille å bli litt "bunnet" da, litt altså??? Syns det er godt jeg, når man virkleig kjenner at man blir tatt :oops:
starie Skrevet 8. desember 2003 #14 Skrevet 8. desember 2003 Jeg synes ikke det er noe godt i det hele tatt å bli bunnet. Bare rart og ubehagelig..
Suzy Skrevet 8. desember 2003 #15 Skrevet 8. desember 2003 Er det så ille å bli litt "bunnet" da, litt altså??? Syns det er godt jeg, når man virkleig kjenner at man blir tatt :oops: Nei det er ikke ille i det hele tatt - liker det også, men som en oppmuntring til de som ikke er "hung like a stallion" så er det ikke å forakte det heller. Har vel opplevd mer problematisk sex (i form av "au ikke så hard", "vær forsiktig") med store menn, enn med de mer middels til små...
Gjest glamourgirl Skrevet 8. desember 2003 #16 Skrevet 8. desember 2003 Nei det er ikke ille i det hele tatt - liker det også, men som en oppmuntring til de som ikke er "hung like a stallion" så er det ikke å forakte det heller. Har vel opplevd mer problematisk sex (i form av "au ikke så hard", "vær forsiktig") med store menn, enn med de mer middels til små... Ja, da kan vi vel slå fast at vi er enige, da. Til en forandring!!!
Papaya Skrevet 8. desember 2003 #17 Skrevet 8. desember 2003 Jepp... mannen har kjempe stor(kropp)så gjett om jeg ble veldig overraske da jeg så tissen hans
Nøste Skrevet 8. desember 2003 #18 Skrevet 8. desember 2003 Nei den er akuratt passe ,det føles godt å kjenne den helt inn .
Gjest Gutt22 Skrevet 8. desember 2003 #19 Skrevet 8. desember 2003 Men å si at det ikke er størrelsen det kommer an på' date=' nytter jo ikke, for det tror ikke dere menn på uansett... :-?[/quote'] Godt poeng. Følte for å utdype dette litt for deg. Grunnen til at vi ikke klarer helt å godta dette er at vi hele tiden hører/leser/ser ting som tyder på at det er "typisk" for jenter å like stor pikk. Alt fra små kommentarer du plukker opp her og der, til vitser i filmer som rett og slett tar utgangspunkt i at det er en selvfølge at størrelsen er viktig (i den betydning at stor er bedre) Sånne ting påvirker oss selv om de egentlig ikke er ment så seriøst.. f.eks. betyr ikke det du overhørte fra en av jentene i klassen nødvendigvis at "størrelsen er alfa og omega og mye viktigere enn hva du gjør med den", men det setter seg litt i hodet at stor = bra, liten = dårlig.. Selv tror jeg ikke at størrelsen er så utrolig viktig for de fleste når det kommer til stykket, men jeg tror også litt på uttrykket "ingen røyk uten ild".. Hvis det ikke finnes massevis av jenter som setter pris på "litt ekstra", blir veldig mye av det man har hørt/lest/sett opp gjennom årene helt absurd og meningsløst..
~Frk Amalie~ Skrevet 8. desember 2003 #20 Skrevet 8. desember 2003 Jeg synes ikke størrelsen har så mye å si (hvis den ikke er EKSTREMT liten da..). Det er viktigere at han vet hvordan han skal bruke det han har fått tildelt! Når det er sagt så er jeg egentlig fornøyd med å være jente... :blunke:
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå