*Bumblebee* Skrevet 13. oktober 2011 #1 Skrevet 13. oktober 2011 jeg har såå lyst på andre kjøkkenfronter,har nå kjøkken fra JKE (LINK) Har ikke bilde av akkurat det kjøkkenet jeg har dessverre. Dette var i huset da vi kjøpte det,og det er IKKE min stil..uææh.Jeg har hvite dører med mahognibrune kanter og inni skapet,og fæle stål-beslag/håndtak.Det er egentlig et pent kjøkken, men det er altfor moderne for meg! krasjer veldig med min romantiske/shabby stil.. Noen som har peil på om man kan bruke ikea sine dører feks?orker ikke bytte hele kjøkkenet,ikke har jeg råd heller.Så tenkte det holdt med dørene..Har falt veldig for ikeas "ståt" serie Med andre beslag,vel å merke. Har noen av dere fornyet kjøkken,og hvor har dere såfall handlet?
AnonymBruker Skrevet 14. oktober 2011 #2 Skrevet 14. oktober 2011 Du må rett og slett ta mål. Det kan være mm som skiller. Hva med å kjøpe nye fronter fra JKE? (Ta vare på de gamle da. Kjekt å ha dersom dere selger. Kan jo være at kjøper vil ha den stilen).
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå