AnonymBruker Skrevet 13. oktober 2011 #1 Skrevet 13. oktober 2011 Hei! For noen uker siden møtte jeg er gutt som var utrolig kjekk og grei. Vi har hatt jevn kontakt etter det og i dag spurte han meg på sms om jeg ville finne på noe med han snart! Jeg ble så glad at jeg hoppet i sofaen, så selvfølgelig sa jeg ja! Er bare så glad at jeg måtte dele det! Kanskje jeg ikke blir forever alone likevel! 5
Knirke Skrevet 14. oktober 2011 #3 Skrevet 14. oktober 2011 Kanskje jeg ikke blir forever alone likevel! Pass på... Ikke la forventningene til stakkaren gå helt over styr nå 1
miamarlena Skrevet 14. oktober 2011 #4 Skrevet 14. oktober 2011 Pass på... Ikke la forventningene til stakkaren gå helt over styr nå Ikke for å være negativ, men at dere skal på en date betyr ikke dere kommer til å gifte dere altså Men lykke til, håper for din del det går kjempebra!
Gjest bellabulla Skrevet 17. oktober 2011 #5 Skrevet 17. oktober 2011 Du har all rett til å føle deg overlykkelig:D woho!
vanskapning Skrevet 17. oktober 2011 #8 Skrevet 17. oktober 2011 Så bra, gratulerer! (Selv om snart er dere vel ett av de forelskede parene jeg ønsker å kaste småstein på ) 1
Pialill Skrevet 18. oktober 2011 #9 Skrevet 18. oktober 2011 Så bra, gratulerer! (Selv om snart er dere vel ett av de forelskede parene jeg ønsker å kaste småstein på ) Så enig meg deg! Gjerne litt større steiner også Krysser fingrene for at daten blir fantastisk!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå