Gå til innhold

Hvorfor cherrox?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ser det er flere som kjøper cherrox til ungene, men jeg lurer på hvorfor? Er det ikke bare støvler med fôr? Har jeg gått glipp av noe under oppveksten ang cherrox som er så fantastisk? :fnise:

Trenger jeg å kjøpe det til 2åringen min, eller holder det med vintersko? Vi hadde ikke det i fjor i bhg, men da var de heller ikke mye ute siden hun var så liten. Hun har brukt vintersko denne uken, og de har ikke sagt noe om det på bhg, men jeg ser at det er flere som har cherroxer på plassen sin..

Videoannonse
Annonse
Gjest pysepusen
Skrevet

Vi har ikke Cherrox, men Dock Boots til skikkelig våte dager (de har vi dessverre litt for mange av...). Her holder det ikke bare med vintersko for han trenger et skift om de skulle bli våte.

Skrevet

Det er jo greit å ha et alternativ når det er skikkelig vått ute, enten det er regn eller slaps.

Vintersko bruker jeg til de tørre dagene, eller dager med vanlig snø.

Gjest Nanette
Skrevet (endret)

Vi har vikingsko goretex, men det holder ikke ut regn og vann, så når det er regn, er det bedre med cherrox, også fordi det nå er kaldere og bedre med cherrox som er foret enn vanlige støvler, for de blir for kalde nå. Ja, ett par vintersko og cherrox er bedre enn kun goretexsko for er det for vått ute, leker ungen ute med våte føtter. Så her bruker vi cherrox på våte dager og vintersko på kalde tørre dager.

Endret av Nanette

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...