Gå til innhold

det blir jul allikevel!


Liza

Anbefalte innlegg

...for disney er kjøpt inn! :tommelsmil:

fant timmy gresshoppes julefest på video idag, prøvesett den nå, og det er den gode, gamle! gjett om jeg ble glad! :D

savnet julenissens verksted (var en gammel versjon med mikke der), plutos juletre, donalds snøballkrig og oksen ferdinand, så da kjøpte jeg Donald Ducks Juleønsker og(også video), så nå kan jula bare komme; jeg er reddet! :D :D :D

filmene er kjøpt i DVD-sjappa ved oslo city.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

mellom oslo city og den store h&m butikken, mot Gunerius! ganske liten, ligger ved siden av en skinn-butikk tror jeg. MASSE filmer! hadde dessverre ikke disse på dvd, men samma det :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

men han som sto i kasse anbefalte en dvd da, han hadde sett alle (bortsett fra timmy gresshoppe, og det var den jeg var på jakt etter, hehehe) og det var Mikkes Juleønsker -eller noe lignende- han syntes var best!

den inneholdt mange av de som blir sendt juleaften, som donalds snøballkrig f.eks!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg kjøpte en norsk versjon av Timmy gresshoppes jul, men er så pirkete. Sangen til Timmy ble ikke den samme på norsk, derfor kjøpte jeg en engelsk versjon i år. Får den snart i posten! :D

Da skal ungene til søstrene mine få kose seg med den norske i stua, men vi som er litt større barn skal kose oss med den utekstede engelske på soverommet til mamma. :ler:

(Og vips...så var jeg meget godt kjent i forumet :enig: )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...