Gå til innhold

Halloween kostyme fra superkul.no

Anbefalte innlegg

Gjest SmurfeLurfen
Skrevet (endret)

Hei!

Skal på Halloween snart, og fant denne kostymen på Topshop.no http://www.superkul.no/karneval-partykostymer-421/kostymer-voksen-422/heks-zombie-skrekk-743/skeleton-dress-kostyme-9079018.html

Men tror dere strømpebuksen følger med?

Har sendt mail til topshop, men kan jo fort ta 1-3 dager før man får svar, og det begynner å haste litt! Får ikke ringt før i morgen heller.

Syns dere kostymen var kjedelig?

Vil ikke ha de mest sexy kostymene heller. (Sykepleier, Bunny osv.) Ser fort så billig ut, selv om det er Halloween...

Endret av SmurfeLurfen
Videoannonse
Annonse
Gjest badeand1
Skrevet

Syns det passer til Halloween, jeg. :)

Er så teit med de som kler seg ut som sykepleier, sexy nonne, sykepleier, lege osvosv.. Er trossalt halloween og da burde det være "skummelt"

Gjest SmurfeLurfen
Skrevet

Bra du er enig ;)

Men er det sannsynlig at strømpebuksen følger med, tror dere?

Skrevet

Ja, det er ikke en hvilken som helst strømpebukse, det er en viktig del av kostymet, det fullfører det. Er ganske sikker på at det følger med :)

Gjest SmurfeLurfen
Skrevet

Ja, det er ikke en hvilken som helst strømpebukse, det er en viktig del av kostymet, det fullfører det. Er ganske sikker på at det følger med :)

Takk :)

Tror jeg bestiller nå og tar sjansen på at det er med :)

Gleder meg! Tihi :P

Skrevet

Tipper at du må kjøpe strømpebuksen utenom. Se under diverse eller noe.

Gjest SmurfeLurfen
Skrevet

Tipper at du må kjøpe strømpebuksen utenom. Se under diverse eller noe.

Hmm, ja. Fant strømpebuksen nå under Strømper: http://www.superkul.no/karneval-partykostymer-421/str-mper-tights-760/skjellet-str-mpebukser-9025229.html

Kan hende den må kjøpes utenom, men da burde dem strengtatt opplyst om det!

Har bestilt nå (bare kostymen) og hvis strømpebuksen ikke følger med, ja da skal dem bare glede seg til jeg ringer dem :lur:

Skrevet

Står at den inneholder kun kjole :sjenert:

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...