Gå til innhold

FULL STORM....

Anbefalte innlegg

Skrevet

Det er meldt full storm på Oslofjorden imorgen.........Herreguuud så glad jeg ikke skal på danskektur før jul iår.......Føler med dere som skal reise...... :lol:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

:o Herregud... jeg reiser til Kiel i morgen formiddag med båt...

:kvalm::kvalm::kvalm:

Skrevet

Huff :-?

Synes det blåser mer enn nok allerede jeg :o

Gjest sexysadie
Skrevet

Endelig får de sørant d samme som vi sliter m omtrent hver uke...'

Skrevet
:o Herregud... jeg reiser til Kiel i morgen formiddag med båt...

:kvalm:  :kvalm:  :kvalm:

Tror du kan det litt mere med ro...Kiel-båten beveger seg stort sett langs kysten mellom Norge og Sverige og går ikke ut i selve Skagerak sånn som dankebåten gjør.......MEN HUSK!!! Sjøsyketabletter for sikkerhet skyld.........Turen kommer garantert til å merkes.......

Skrevet

Synes at det var koselig med litt vind, jeg.

Det smeller i taket og jeg kan høre at den dårlige samvittigheten min ruller rundt på terrassen (ting jeg ikke har fått ryddet bort).

Fyrer på peisen og later som det er vinter :) .

Men jeg er glad for at jeg ikke skal på båttur, ja.

Skrevet

Du mangler empati...... :ler:

Skrevet

Tror du kan det litt mere med ro...Kiel-båten beveger seg stort sett langs kysten mellom Norge og Sverige og går ikke ut i selve Skagerak sånn som dankebåten gjør.......MEN HUSK!!! Sjøsyketabletter for sikkerhet skyld.........Turen kommer garantert til å merkes.......

Takk for at du fik det til å høres litt roligere ut - ble innmari engstelig en stund... :cry:

Jeg er en av de skikkelige pysene som blir dårlig av å sitte på flytebrygger :oops: :oops: :oops:

*knaske sjøsyketabletter*

Skrevet
*knaske sjøsyketabletter*

Det holder med én!!! Da blir du ikke sjøsyk....kan tenkes du blir litt trøtt, men bedre det, alternativet tatt i betraktning......... :wink:

Skrevet

Det smeller i taket og jeg kan høre at den dårlige samvittigheten min ruller rundt på terrassen (ting jeg ikke har fått ryddet bort).

Trøstende ord, Lea!!! 8)

Skrevet

Ingefær skal visst hjeløpe mot bil- og sjøsyke.. :kul:

Gjest Madam Felle
Skrevet

:hoho:

Skrevet

Siste værrapport: Lørdag formiddag: Minking til frisk bris, stiv kuling i ytre Oslofjord, om kvelden nord-vestlig bris i hele området.........Ta det helt med ro, jenta mi....Du kan TRYGT dra på tur etter disse værutsiktene....Det verste raser fra seg i natt!!!

God tur!

Hilsen chimp og chimpe-mannen (selvutnevnt meteorolog) :wink:

Ta en drink i baren for oss dahhh.... Bedre og bedre vær jo lenger ut i Oslofjorden du kommer...... :wink:

Sorry for at jeg skremte deg opp! :cry:

Skrevet

Kira skal ihvertfall aldri være nedpå Vika, og gå til t-banen etterpå, nei. :o Trodde jeg skulle blåse bort, og dumpe nedi vannet på Aker Brygge.

Skrevet
Siste værrapport: Lørdag formiddag: Minking til frisk bris, stiv kuling i ytre Oslofjord, om kvelden nord-vestlig bris i hele området.........Ta det helt med ro, jenta mi....Du kan TRYGT dra på tur etter disse værutsiktene....Det verste raser fra seg i natt!!!

God tur!

Hilsen chimp og chimpe-mannen (selvutnevnt meteorolog) :wink:

Ta en drink i baren for oss dahhh.... Bedre og bedre vær jo lenger ut i Oslofjorden du kommer...... :wink:

Sorry for at jeg skremte deg opp! :cry:

*puh*

Takk - jeg satt her med klumpen i magen med tanke på turen...

Nå gleder jeg meg bare og skal sette til livs flere drinker i baren for dere! :perebrus:

Ha en fin helg :D

Skrevet

Hvor i alle dager er det du bor, siden det er full storm hver uke? ;)

Skrevet

Det stormer alltid rundt sexysadie, uansett hvor hun befinner seg. :wink:

Skrevet

chimp!

blir du med ut å leker med dragen min i dag

Skrevet

ÅJAAAAAAAA.......... :hoppe: Fly m drage er schjempemorsomt!!! :ler:

*chimp løper etter dragen sin*

Skrevet

Huff, det blåste taksten ned fra taket i natt :o

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...