chimp Skrevet 5. desember 2003 #1 Skrevet 5. desember 2003 Det er meldt full storm på Oslofjorden imorgen.........Herreguuud så glad jeg ikke skal på danskektur før jul iår.......Føler med dere som skal reise......
Felicia Skrevet 5. desember 2003 #2 Skrevet 5. desember 2003 :o Herregud... jeg reiser til Kiel i morgen formiddag med båt...
-Fisken- Skrevet 5. desember 2003 #3 Skrevet 5. desember 2003 Huff :-? Synes det blåser mer enn nok allerede jeg :o
Gjest sexysadie Skrevet 5. desember 2003 #4 Skrevet 5. desember 2003 Endelig får de sørant d samme som vi sliter m omtrent hver uke...'
chimp Skrevet 5. desember 2003 Forfatter #5 Skrevet 5. desember 2003 :o Herregud... jeg reiser til Kiel i morgen formiddag med båt... Tror du kan det litt mere med ro...Kiel-båten beveger seg stort sett langs kysten mellom Norge og Sverige og går ikke ut i selve Skagerak sånn som dankebåten gjør.......MEN HUSK!!! Sjøsyketabletter for sikkerhet skyld.........Turen kommer garantert til å merkes.......
Gjest Lea Skrevet 5. desember 2003 #6 Skrevet 5. desember 2003 Synes at det var koselig med litt vind, jeg. Det smeller i taket og jeg kan høre at den dårlige samvittigheten min ruller rundt på terrassen (ting jeg ikke har fått ryddet bort). Fyrer på peisen og later som det er vinter . Men jeg er glad for at jeg ikke skal på båttur, ja.
chimp Skrevet 5. desember 2003 Forfatter #7 Skrevet 5. desember 2003 Endelig får de sørant d samme som vi sliter m omtrent hver uke...' Du mangler empati......
Felicia Skrevet 5. desember 2003 #8 Skrevet 5. desember 2003 Tror du kan det litt mere med ro...Kiel-båten beveger seg stort sett langs kysten mellom Norge og Sverige og går ikke ut i selve Skagerak sånn som dankebåten gjør.......MEN HUSK!!! Sjøsyketabletter for sikkerhet skyld.........Turen kommer garantert til å merkes....... Takk for at du fik det til å høres litt roligere ut - ble innmari engstelig en stund... Jeg er en av de skikkelige pysene som blir dårlig av å sitte på flytebrygger :oops: :oops: :oops: *knaske sjøsyketabletter*
chimp Skrevet 5. desember 2003 Forfatter #9 Skrevet 5. desember 2003 *knaske sjøsyketabletter* Det holder med én!!! Da blir du ikke sjøsyk....kan tenkes du blir litt trøtt, men bedre det, alternativet tatt i betraktning.........
chimp Skrevet 5. desember 2003 Forfatter #10 Skrevet 5. desember 2003 Synes at det var koselig med litt vind, jeg. Det smeller i taket og jeg kan høre at den dårlige samvittigheten min ruller rundt på terrassen (ting jeg ikke har fått ryddet bort). Fyrer på peisen og later som det er vinter . Men jeg er glad for at jeg ikke skal på båttur, ja. Trøstende ord, Lea!!! 8)
-Fisken- Skrevet 5. desember 2003 #11 Skrevet 5. desember 2003 Ingefær skal visst hjeløpe mot bil- og sjøsyke..
Gjest Madam Felle Skrevet 5. desember 2003 #12 Skrevet 5. desember 2003 Synes at det var koselig med litt vind, jeg. Det smeller i taket og jeg kan høre at den dårlige samvittigheten min ruller rundt på terrassen (ting jeg ikke har fått ryddet bort). Fyrer på peisen og later som det er vinter . Men jeg er glad for at jeg ikke skal på båttur, ja.
chimp Skrevet 5. desember 2003 Forfatter #13 Skrevet 5. desember 2003 Siste værrapport: Lørdag formiddag: Minking til frisk bris, stiv kuling i ytre Oslofjord, om kvelden nord-vestlig bris i hele området.........Ta det helt med ro, jenta mi....Du kan TRYGT dra på tur etter disse værutsiktene....Det verste raser fra seg i natt!!! God tur! Hilsen chimp og chimpe-mannen (selvutnevnt meteorolog) Ta en drink i baren for oss dahhh.... Bedre og bedre vær jo lenger ut i Oslofjorden du kommer...... Sorry for at jeg skremte deg opp!
Gjest Kira Skrevet 6. desember 2003 #14 Skrevet 6. desember 2003 Kira skal ihvertfall aldri være nedpå Vika, og gå til t-banen etterpå, nei. :o Trodde jeg skulle blåse bort, og dumpe nedi vannet på Aker Brygge.
Felicia Skrevet 6. desember 2003 #15 Skrevet 6. desember 2003 Siste værrapport: Lørdag formiddag: Minking til frisk bris, stiv kuling i ytre Oslofjord, om kvelden nord-vestlig bris i hele området.........Ta det helt med ro, jenta mi....Du kan TRYGT dra på tur etter disse værutsiktene....Det verste raser fra seg i natt!!! God tur! Hilsen chimp og chimpe-mannen (selvutnevnt meteorolog) Ta en drink i baren for oss dahhh.... Bedre og bedre vær jo lenger ut i Oslofjorden du kommer...... Sorry for at jeg skremte deg opp! *puh* Takk - jeg satt her med klumpen i magen med tanke på turen... Nå gleder jeg meg bare og skal sette til livs flere drinker i baren for dere! Ha en fin helg :D
Fakse Skrevet 6. desember 2003 #16 Skrevet 6. desember 2003 Endelig får de sørant d samme som vi sliter m omtrent hver uke...' Hvor i alle dager er det du bor, siden det er full storm hver uke?
bluebird Skrevet 6. desember 2003 #17 Skrevet 6. desember 2003 Det stormer alltid rundt sexysadie, uansett hvor hun befinner seg.
Gjest lurven Skrevet 6. desember 2003 #18 Skrevet 6. desember 2003 chimp! blir du med ut å leker med dragen min i dag
chimp Skrevet 6. desember 2003 Forfatter #19 Skrevet 6. desember 2003 ÅJAAAAAAAA.......... Fly m drage er schjempemorsomt!!! *chimp løper etter dragen sin*
-Fisken- Skrevet 6. desember 2003 #20 Skrevet 6. desember 2003 Huff, det blåste taksten ned fra taket i natt :o
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå