AnonymBruker Skrevet 13. oktober 2011 #1 Skrevet 13. oktober 2011 Jeg har ved flere anledninger gått til minmote.no via vgnett og jeg blir hvergang overrasket over disse journalistene som skrive disse artiklene. Overskriften er for så vidt grei (den som får meg litt nysgjerrig), men innholdet er det nesten flaut å lese. Det blir nesten som å lese artiklene som jeg skrev på ungdomsskolen. Denne artikkelen f.eks; Min lenke
Gjest energibånd Skrevet 13. oktober 2011 #2 Skrevet 13. oktober 2011 Artikkelen var meget velformulert og tankevekkende Det er en god grunn til at jeg ikke leser damemagasiner. Jeg leser heller en bok enn et slikt blad.
AnonymBruker Skrevet 13. oktober 2011 #3 Skrevet 13. oktober 2011 "Kanskje det er derfor Madde skiftet hårfarge etter bruddet med Jonas Berström. Nå ser det uansett ut som hun har funnet mannen i sitt liv som brunette, nemlig finansmannen Chris O’Neill." Er det derfor hun har funnet mannen i sitt liv, fordi hun farget håret?? 1
marthes Skrevet 16. oktober 2011 #4 Skrevet 16. oktober 2011 jeg tar ikke minmote seriøst, synes det hele virker ganske teit, og etter jeg så ett klipp av hun silje på det oslo girls greiene til vgtv, hvor hun liksom skulle være bitchy sjef eller noe, da ble det enda klarere! 1
AnonymBruker Skrevet 16. oktober 2011 #5 Skrevet 16. oktober 2011 jeg tar ikke minmote seriøst, synes det hele virker ganske teit, og etter jeg så ett klipp av hun silje på det oslo girls greiene til vgtv, hvor hun liksom skulle være bitchy sjef eller noe, da ble det enda klarere! Tar heller ikke minmote seriøst, og hun der Silje som bitchy sjef var hilarious (ikke positivt ment) 1
Sol79 Skrevet 16. oktober 2011 #6 Skrevet 16. oktober 2011 Jeg syns både Min mote og Silje Pedersen er en stor vits.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå