Gå til innhold

Trådløs Hårføner, finnes det?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg føner aldri håret, men gud så deilig det hadde vært å ha med seg hårfønerern når hele bilen står i hel dogget, eller frosten har bitt seg fast i alle rutene. I stede for å stå der og skrape som en gal til fingrene blir blå, man får dårlig tid og blir lei, er det bare å slå på føneren og voila, perfekt!

Så, vet dere om en? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

En typisk hårføneren varmer luften med et varmeelement som trekker fra 600 og helt opp til 2000 watt, så en batteridrevet hårføner måtte hatt litt av et batteri!

Men tanken var god...

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tenker at det må være en kraftig hårføner som får til det når det er kaldt ute.

Men hva med en lang skøyteledning?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hm, shit, det suger da... Bilen står 200 meter fra huset, så det måtte vært en skjøteledning som gikk på tvers av flere hager, men godt forslag! :)

Ok, spørsmål nr 2, finnes det noe jeg kan stikke i sigarettenneren på bilen som ender i en stikkontakt liksom? Som blir til et strømuttak?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eller du kan dra på Statoil og kjøpe De-icer. ;) Den smelter stort sett bort isen på rutene, så det nesten bare er å koste den av. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

De-Icer? *google google*

Det er en spray som du bare sprayer på rutene. Koster rundt en hundrelapp eller noe. Lukter litt konsentrert spylervæske. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...