AnonymBruker Skrevet 13. oktober 2011 #1 Skrevet 13. oktober 2011 Hei hei ! jeg er en jente på 14 år, og for en uke siden møtte jeg DEN søte gutten på flyet hjem fra syden.. vi prata en del , men ikke aldri vite hva han het, eller fikk tlf nr hans ;s og nå får jeg han ikke bort fra tankene mine.. noen tips ? til hvordan man finner personer? haha jeg virker veldig desperat nå, men vill så gjerne møte han igjen
Steinar40 Skrevet 13. oktober 2011 #2 Skrevet 13. oktober 2011 Beklager å måtte skuffe deg, men du kan ikke finne noen som du ikke vet noe som helst om. 3
LoneWolf Skrevet 13. oktober 2011 #3 Skrevet 13. oktober 2011 Det meste er mulig via internett vet du nok Steinar Jeg selv er ganske talentfull i å finne noen over nettet uten å ha verken navnet eller nummer. Du er avhening av litt div informasjon som alt fra hvilken skole, vennegjeng, by, sport og alt slik som man kan bruke til kryss-sjekking. Det er vanskelig, tidkrevende og ikke nødvendigvis givende, men du kan bli overasket over hva man kan finne ved hjelp av rett søking.
Gjest Lottiplott Skrevet 13. oktober 2011 #4 Skrevet 13. oktober 2011 Venninna mi kan også finne de fleste overraskende fort over internett, så det er nok mulig. Men som sagt, så trenger du litt å gå på som hvilken by han bor i osv.. Var det en stor flyplass dere fløy til da dere kom tilbake til Norge, så blir det kanskje litt vanskeligere, men ikke umulig.. Hvis ikke får du prøve ved å bruke humor og satse på at en "annonse" etter han kan bli viderepostet på facebook eller artige.no Lykke til!
Gjest Rastl0s Skrevet 13. oktober 2011 #5 Skrevet 13. oktober 2011 Siden du er 14... Det er vanlig for tenåringer dette å føle sånn. Om noen år vil du bare le av det alikevel
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå