Gå til innhold

Møtte en gutt på flyet

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei hei ! jeg er en jente på 14 år, og for en uke siden møtte jeg DEN søte gutten på flyet hjem fra syden.. vi prata en del , men ikke aldri vite hva han het, eller fikk tlf nr hans ;s og nå får jeg han ikke bort fra tankene mine.. noen tips ? til hvordan man finner personer? haha jeg virker veldig desperat nå, men vill så gjerne møte han igjen :(

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Beklager å måtte skuffe deg, men du kan ikke finne noen som du ikke vet noe som helst om.

• Liker 3
Skrevet

Det meste er mulig via internett vet du nok Steinar :)

Jeg selv er ganske talentfull i å finne noen over nettet uten å ha verken navnet eller nummer.

Du er avhening av litt div informasjon som alt fra hvilken skole, vennegjeng, by, sport og alt slik som man kan bruke til kryss-sjekking. Det er vanskelig, tidkrevende og ikke nødvendigvis givende, men du kan bli overasket over hva man kan finne ved hjelp av rett søking.

Gjest Lottiplott
Skrevet

Venninna mi kan også finne de fleste overraskende fort over internett, så det er nok mulig. Men som sagt, så trenger du litt å gå på som hvilken by han bor i osv.. Var det en stor flyplass dere fløy til da dere kom tilbake til Norge, så blir det kanskje litt vanskeligere, men ikke umulig..

Hvis ikke får du prøve ved å bruke humor og satse på at en "annonse" etter han kan bli viderepostet på facebook eller artige.no ;)

Lykke til! :)

Gjest Rastl0s
Skrevet

Siden du er 14... Det er vanlig for tenåringer dette å føle sånn. Om noen år vil du bare le av det alikevel :jepp:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...