AnonymBruker Skrevet 13. oktober 2011 #1 Skrevet 13. oktober 2011 Jeg har jobbet 1 uke i en ny jobb som er en nyopprettet stilling som skal vare i 2 mnd. Dette er en "drittjobb" der vi to er nederst på rangstigen i en stor organisasjon. Vi gjør en viktig jobb og folk er takknemlig for at vi gjør den. Men, vi føler også at vi blir sett ned på og får hele tiden bemerkninger på hvor fælt vi må ha det og om det er en slags straff. Vi er konstant eksponert for andre. Jeg har gått mange år på skole for å få utdannelsen min men måtte ta denne jobben fordi jeg har ikke fått noe annet jeg har søkt på. Nå vil vi få en del PR pga dette men det ønsker vi ikke. Vi vil ikke bli kjent for å ha denne typen jobb..vi har liksom andre ambisjoner. Vi vurderer altså å nekte å være med på det styret med intervju osv. og samtidig gi beskjed om at vi føler oss sett ned på. Vi vil jo gjøre en god jobb den korte tiden det gjelder, men føler jeg ihvertfall trenger at noen andre forstår hvordan vi har det. Burde vi si noe eller bare bite det i oss? Har kanskje mulighet til å få en bedre jobb her senere og jeg er vanligvis veldig medgjørlig så jeg vet ikke...
skuggfaks Skrevet 13. oktober 2011 #2 Skrevet 13. oktober 2011 Hvis dette ikke er en jobb du ønsker å forbindes med i ettertid, er det lurt å ikke gjøre noen intervjuer i forbindelse med det. Hvis dette er for en avis, vil det også komme i nettavisen, og man vil for alltid kunne lese at du gjorde denne jobben ved å google navnet ditt. Jeg ble litt nysjerrig på hva slags jobb det var da...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå